Primăvara aceasta este dedicată comerţului electronic. În 21 Aprilie, in Bucureşti are loc ediţia a VIII-a la nivel naţional TeCOMM eCommerce Conference&Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. TeCOMM este un eveniment dedicat atât proprietarilor de magazine online, cât şi furnizorilor ce oferă produse, servicii şi soluţii de eCommerce. Evenimentul stă sub semnătura agenţiei de organizări evenimente Libero Events, care organizează această conferinţă în două din principalele oraşe de interes: Bucureşti şi Cluj-Napoca.
România este una dintre țările din Europa de Est cu o piaţă de eCommerce încă tânără, dar care evoluează progresiv de an la an, alături de ţări precum Polonia, Slovacia sau Cehia. Predicţia pentru următorii ani este că eCommerce-ul va fi considerat cel mai important instrurument de vânzări, iar 50% din vânzările din offline vor fi influenţate de strategiile şi campaniile care se desfăşoară în online.
Prin această ediţie dorim să oferim participanţilor cele mai noi tool-uri şi tactici eficiente de promovare, nu doar pentru vânzări mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare către client şi loialiazarea acestuia. Speakerii invitaţi vor aborda subiecte privind inovaţia în comerţul online şi cum tratează aceştia diferitele probleme din această sferă, toate acestea având ca temă centrală “Power to the Customers”. Atât dezbaterile cât şi prezentările, workshopurile şi networking-ul sunt extrem de valoroase, pentru că participanţii îşi pot exprima nelămuririle, ideile sau întrebările, pentru a obţine răspunsuri avizate.”- afirmă Laura Biriş, (project manager TeCOMM).
Power to the customers, conceptul ediţiei de la Bucureşti
Românii sunt online, cumpără din ce în ce mai mult şi mai divers şi devin din ce în ce mai sofisticaţi. Cumpărătorii au puterea, iar business-ul fiecăruia din acest domeniu nu poate supravieţui fără clienţi, succesul fiind al business-urilor care reuşesc să fidelizeze şi să readucă clienţii pe site-ul lor. Ediţia TeCOMM Bucureşti va sublinia importanţa înţelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizării acestuia şi modul în care business-urile online este necesar să îşi realizeze strategiile pentru ca aceştia să se întoarcă pe site, convertindu-se în mod repetat.
La TeCOMM Bucureşti sunt aşteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi specialiştii din domeniile conexe implicaţi în activitatea de online a business-urilor.
Cei peste 20 de speakeri profesionişti vin din agenţii şi magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca şi România şi vor vorbi despre situaţia curentă a pieţei, despre provocări, rezultate şi soluţii eficiente, vor prezentate modele de succes, proiecte în care au fost implicaţi, vor explica ce tooluri şi date au folosit şi de ce au ţinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.
Printre speakerii internaţionali care şi-au confirmat prezenţa se numără: Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Rob Smith (Managing Director @Blueleaf– una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK) ), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), David Rothwell (Author Of the Amazon best seller „The AdWords Bible for Ecommerce„), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist and E-commerce Manager@Euroflorist). Reprezentanţi ai companiilor Mastercard, Conectoo, mobilPay, Paravion si Ecco Shoes se numără printre speakerii naţionali prezenţi la eveniment.
În prima parte a zilei, conferinţa va debuta cu prezentări şi dezbateri precum“Make your customers feel unique” şi “Hope is not a strategy”, iar în a doua parte a zilei vor avea loc 9 workshopuri strategice din care 3 workshopuri vor fi adresate marketingului digital în cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).
Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii.
Până la data de 29 februarie veţi putea beneficia de reduceri, preţurile pentru conferinţă pornesc de la 69 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.
Sponsor: MasterCard.
Recommended pyment processor: mobilPay
Travel partner : Paravion
Partners: Conectoo, Profitshare, MxHost, Mediatic, Jobus, Creative News