Premio și TruckForce au lansat, în premieră, la Arad, Premio TruckForce, un concept hibrid de service integrat menit să ofere servicii complete de service și retail cu anvelope atât pentru autoturisme și autoutilitare, cât și pentru camioane și flote de transport rutier.
Cele două entități și-au unit forțele pentru a putea oferi servicii integrate de service pentru o gamă extinsă de vehicule rutiere și a-și extinde activitățile de service și retail cu anvelope. Pe de o parte, rețeaua europeană Premio, cu franciză de la Goodyear, care este prezentă pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope din 2009, este specializată în servicii pentru turisme și autoutilitare de până la 3,5 tone. Iar, la rândul său, rețeaua de service TruckForce are peste 2000 de centre în întreaga Europă, oferind servicii specializate flotelor de transport rutier care operează cu vehicule comerciale.
Noul concept hibrid Premio TruckForce îmbină calitatea serviciilor oferite de ambele rețele de service și retail, precum și forța lor pe piață, pentru a deservi la standarde europene atât flotele de turisme cât și cele de camioane.
”Standardul ridicat al serviciilor pentru clienţi este fundamentul activității rețelei Premio. De aceea, muncim în permanență la îmbunătățirea ofertei noastre de servicii de management pentru centrele profesionale de vânzare cu amănuntul a anvelopelor”, a declarat Piotr Jakuć, directorul de dezvoltare Premio și Vulco în Europa Centrală și de Sud. ”Prin noul concept hibrid aducem un plus rețelei noastre Premio, oferind acum și flotelor mai mici același standard ridicat pe care l-am impus pe piață prin două rețele de service de top. În acest context, prin lansarea Premio TruckForce Dumivest UTA 2 dorim să arătăm în cel mai bun mod posibil ce înseamnă acest concept hibrid și să spunem pieței că Premio TruckForce este o garanție a celor mai bune servicii”, a adăugat acesta.