11.1 C
București
duminică, 5 mai 2024
AcasăInternaționalRevoluție în mediul virtual. Facebook își schimbă politica de promovare a informațiilor...

Revoluție în mediul virtual. Facebook își schimbă politica de promovare a informațiilor publicate

Măsura survine în urma deciziei de a reduce apariția de conținut fals și ofensator în fluxul de știri.

Facebook a subliniat că nu va fi afectat conținutul unor utilizatori de renume, fără să specifice la cine anume se face referire, și nici traficul per total. Îngrijorarea utilizatorilor este că o astfel de modificare ar putea afecta, totuși, conținutul de calitate, deoarece o mulțime de știri legitime tind să fie trecute cu vederea și să nu beneficieze de expunere sau comentarii.

“Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai puţin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru că acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici să devină mai preţios şi, în definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastră”, a declarat John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei Facebook.

Mark Zuckerberg, fondatorul rețelei, a explicat demersul spunând că „Una dintre marile noastre priorităţi din 2018 este de a ne asigura că timpul petrecut pe Facebook va fi folosit cu spor””.

Cu toate acestea, bunele intenții venite din partea Facebook ridică îngrijorare printre companiile care folosesc platforma pentru expunere.

Pe măsură ce Facebook le trimite mai puțin trafic, companiile tind să se îndrepte către alte platforme, cum ar fi Google, Apple News și Twitter. O altă retrogradare în fluxul de știri va accelera această schimbare pe Facebook. Chiar și unii dintre cei mai puternici promotori ai rețelei Facebook își exprimă frustrarea în creștere: “Ne pierdem speranța”, a declarat unul dintre reprezentanți.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă