– In ciuda crizei, compania va investi patru milioane de euro in urmatorii ani.
In ciuda crizei economice si a recesiunii care ameninta in anul 2009, exista in Transilvania investitori decisi sa continue proiectele de extindere si dezvoltare pe care le au pe termen mediu. Printre acestia se numara si magazinele Hard Discount, care intentioneza extinderea unui lant in regiune. "Orasele catre care ne-am indreptat atentia sunt Fagaras, Codlea, Sighisoara, Tg. Mures dar si Cluj Napoca, in ciuda dimensiunilor si a pietei pe care exista deja competitori din lanturile comerciale europene" a afirmat Iuliu Padurean, managerul companiei. El a explicat ca peste 80% din produse vor proveni de pe piata interna, diferenta o vor acoperi importurile, iar pretul va fi criteriul de baza al "retetei" de bussines, deoarece clientul tinta al Hard Discount este unul cu venituri medii si mici.
Potrivit lui Padurean, cu exceptia Fagarasului, unde investitia se va derula pe un teren concesionat de la administratia locala, "restul amplasamentelor exista deja, fiind inchiriate, in cea mai mare parte de la compania Romtelecom". Numarul de locuri de munca creat de primele magazine este estimat sa ajunga la circa 300 de angajati, cea mai mare parte calificati. Totalul investitiilor prognozate pana la finalul anului 2009 depaseste 4 milioane de euro. Potrivit managerului, compania se bazeaza pe capital exclusiv romanesc.
Pe piata din Transilvania mai functioneaza o serie de lanturi comerciale care vizeaza acelasi public tinta, respectiv Kaufland, Profi, Billa, Penny Market, Plus si chiar Selgros, Real, Metro, pe partea de produse alimentare.