Încă de pe acum putem să vă informăm că inițiativele începute din anii precedenți, odată cu repoziționarea târgului, au fost dezvoltate, astfel încât accentele speciale vor fi puse pe experiența naturii și outdoor living, în special amenajarea și ambientarea balconului, stilul etic, decorațiile artizanale și cele lucrate manual, accesoriile de fashion moderne și trendy.
Vizitatorii vor putea vedea, testa și proba la fața locului o serie întreagă de produse pentru care tendinţele indică o creştere a pieţei şi un interes sporit al cumpărătorilor, în special cele care implică mai mult design, care fac apel la materiale naturale, sunt ecologice, energizante și creează emoții, contribuind la o ambianţă relaxantă, ca antidot al ritmului tot mai rapid şi agitat al vieţii.
De ce și pentru cine este interesantă vizitarea
Târgul este o sursă reală de idei creative și practice în special pentru designeri și amatorii de soluții pentru amenajările de interior. Aici este locul unde toți aceștia vor avea în față, vor putea testa și încerca mii de produse, vor întâlni mii de idei noi, vor găsi răspuns la întrebări de tipul: cum să creezi intimitate la interior, cum să alegi accesoriile pentru casă pentru a trăi mai repede, mai simplu și mai frumos, cum să ai un stil de viață eco, cum să alegi accesoriile și decorațiunile pentru spații mici.
Tocmai de aceea târgurile, în special din această arie, prezintă în continuare interes, pentru că, spre deosebire de magazinele online care s-au dezvoltat cu precădere în ultimul timp, aici poți intra în contact nemijlocit cu produsul și simți capacitățile sale de a transmite emoții. Pentru proprietarii și directorii de magazine sau showroom-uri, urmare a vizitei la acest târg pot face din timp comenzile de produse inclusiv de cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În plus, Tendence se menține drept cea mai importantă sursă de inspirație pentru decorarea vitrinelor, un adevărat motor de atractivitate pentru potențialii clienți.
Au fost organizate arii noi, speciale, Tendence.Impulse, Outdoor Living şi Tendence Academy, precum şi o gamă largă de programe şi evenimente complementare. Mijloacele prin care designul de magazin şi în special modul de decorare a vitrinelor pot atrage atenţia şi interesul consumatorilor va fi demonstrat de standurile mai multor branduri renumite, care se vor regăsi în aria Village, între care Cedon, Designimdorf, Charles & Marie, Donkey Products, Gift Company, Good old friends, Nogallery, Paperproducts şi Werkhaus, în timp ce Edelmann, Greengate şi Kaemingk vor prezenta idei noi pentru decorul de interior şi grădină în cadrul secţiunilor Lovely Home şi Seasonal Decoration.
O altă atractivitate este dată de faptul că târgul se bucură în continuare de tururile de design asigurate de profesorul Hanjerk Maier-Aichen de la Universitatea de Arhitectură de la Karlsruhe, care identifică tendinţele actuale în domeniul home&deco, precum şi cele legate de comportamentul consumatorilor. Nu mai puțin important este și orașul Frankfurt, care prezintă numeroase atracții turistice.