17.8 C
București
luni, 20 mai 2024
AcasăSpecialBogdan Marisca a castigat un raliu contestat

Bogdan Marisca a castigat un raliu contestat

Raliul Banatului Montan, a doua etapa a campionatului national, a fost castigata de Bogdan Marisca.

» Pilotul Adrian Raspopa a fost penalizat, a depus contestatie, dar pana la urma a pierdut locul secund.

Echipajul Bogdan Marisca/Sebastian Itu, pe Mitsubishi Lancer Evo 9, a castigat Raliul Banatului Montan, cea de-a doua etapa a editiei din acest an a Campionatului de Raliuri al Romaniei, runda ce s-a desfasurat in zona orasului Resita. Marisca, situat pe pozitia a doua in clasamentul provizoriu dupa prima zi, a fost cronometrat cu timpul de o ora, cinci minute, 30 de secunde, 2 sutimi si i-a devansat la finalul celor zece probe speciale pe italianul Marco Tempestini, cu 38 de secunde, 7 sutimi, si pe Adrian Raspopa, cu un minut, 11 secunde, 8 sutimi.
Marea surpriza ar fi putut veni din partea echipajului Adrian Raspopa/Sorin Colceriu, pe Renault S 1600, care a reusit un parcurs foarte bun, fiind pe punctul de a periclita pozitia a doua ocupata de Tempestini si chiar victoria lui Marisca. Raspopa a fost penalizat, in prima zi, cu un minut, pentru ca a intrat in avans la un control orar. Pilotul a depus contestatie, dar nu a primit castig de cauza. Daca i-ar fi fost anulata penalizarea, Raspopa ar fi urcat pe locul al doilea in clasamentul final al Raliului Banatului Montan, la 11 secunde de lider!
La startul competitiei s-au inscris 53 de echipaje, numai 36 reusind sa treaca linia de sosire. Majoritatea abandonurilor au fost cauzate de probleme tehnice la masini sau de iesiri in decor fara urmari grave. Printre pilotii care au abandonat se afla si fostul campion Mihai Leu. Titi Aur, care a ocupat doar pozitia a 5-a, a avut probleme tehnice la masina.
Raliul Banatului Montan UCM Resita a reprezentat o noutate in calendarul de gen. Raliul a fost organizat de cluburile sportive UCM Resita si Erwin Weber RT Timisoara, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (FRAS), lungimea cursei pe asfalt fiind de 392,3 km, dintre care 129,6 km probe speciale (10 la numar). Startul a avut loc la Timisoara, unde s-a derulat si o superspeciala, in timp ce placa turnanta a competitiei, inclusiv finalul, a reprezentat-o Resita.
In clasamentul general al Campionatului de Raliuri al Romaniei, dupa doua etape conduce Bogdan Marisca (18 puncte), urmat de Marco Tempestini (13 puncte), Daniel Ungur (11 puncte), Dan Gartofan (10 puncte) si Adrian Raspopa (6 puncte).
Urmatoarea etapa a Campionatului de Raliuri al Romaniei se va desfasura la Hunedoara, in perioada 20-21 aprilie.

RIVALITATE
Rivalitatea din fotbal dintre Timisoara si Cluj s-a extins si la raliuri, intre Viola BKP Timisoara si Motorhome Napoca Rally Team. La aceasta etapa a iesit invingator Marisca, reprezentantul echipei din Cluj, acolo unde este legitimat si Tempestini, ocupantul locului 2.

Bogdan Costea
Bogdan Costeahttp://bogdan-costea
Bogdan Costea, sef departament Sport
Cele mai citite

Milionarii de la One Properties United, campanie publicitară dubioasă în mass-media! În paralel, vor să ne închidă gura

Ziarul Financiar insistă cu o declarație a lui Victor Căpitanu, co-CEO One United Properties, prin care se sugerează că un fond elvețian de...

Noua fiță masonică: Sarmale la …roabă!

Așa zișii masoni grupați, în Marea Lojă Națională a României condusă, în scripte, de preotul Cătălin Tohăneanu, dar, în realitate, de plagiatorul Radu...

Milionarii de la One Properties United, campanie publicitară dubioasă în mass-media! În paralel, vor să ne închidă gura

Ziarul Financiar insistă cu o declarație a lui Victor Căpitanu, co-CEO One United Properties, prin care se sugerează că un fond elvețian de...
Ultima oră
Pe aceeași temă