O companie internațională a lansat, ieri, în România un site de achiziții de pe care se vor putea cumpăra produse și servicii la prețuri mai mici decât cele existente pe piață în acest moment.
Platforma de internet denumită UP Achiziții include în acest moment oferte din domeniul articolelor de birotică, al produselor tip apă/ceai/cafea, precum și servicii de curierat. Oferta de pe acest site se va extinde în domeniul carburanților auto, al asigurărilor, al serviciilor medicale și al furnizării de energie electrică și de gaz.
Platforma de achiziții electronice este pusă la dispoziția IMM-urilor și a persoanelor fizice autorizate (PFA), cu condiția ca acestea să dețină un cod de identificare fiscală. Persoanele fizice nu au acces la acest sistem electronic, dar este posibil să se analizeze și această posibilitate la un moment dat.
Beneficiarii nu vor plăti pentru a accesa platforma UP Achiziții, întrucât aceasta își va acoperi cheltuielile din comisioanele percepute de la companiile care vând produse și servicii.
Reducerile de preț pot ajunge la 60 la sută
Companiilor care vor cumpăra de pe acest site li se vor cere prețuri mai mici decât cele de pe piață. „Am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienții platformei UP Achiziții, care pot ajunge la 60 la sută, în funcție de serviciile și volumele achiziționate”, a declarat ieri, într-o conferință de presă, Elena Pap, director general al companiei Up România.
Reducerea de prețuri și de tarife în favoarea IMM-urilor și a PFA-urilor se va acorda sub forma unui discount în funcție de volumele de produse și de servicii care vor fi solicitate, a explicat Elena Pap.
Practic, o companie care vrea să cumpere prin intermediul acestei platforme electronice trebuie să intre pe site, să lase câteva date de identificare și să facă o cerere de ofertă. În cel mult 30 de minute, compania solicitantă va fi contactată de un consultant care îi va prezenta oferta.
Firma Up România, inițiatoarea platformei, are deja circa 15.000 de clienți în rândul companiilor din România, cărora le oferă produse și servicii pentru salariați. Pe această bază, reprezentanții Up România speră că vor avea pe platforma de achiziții electronice, până la finalul primului an de activitate, până la 3.000 de clienți, cu un volum total al tranzacțiilor finalizate de circa 500.000 de euro.