13.9 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSpecialO aplicaţie similară jocului Pokemon Go le permite japonezilor să primească mesaje...

O aplicaţie similară jocului Pokemon Go le permite japonezilor să primească mesaje de dincolo de mormânt

O companie japoneză de pompe funebre s-a inspirat din aplicaţia Pokemon Go şi propune oamenilor să vâneze „mesaje de la morţi”, scrie Japan TimesAplicaţia ingenioasă a fost lansată în Japonia şi permite „capturarea” unui mesaj personalizat transmis de un apropiat şi preînregistrat înainte de deces.

Aplicaţia se numeşte „Spot Message” şi a fost creată de Yoshiyuki Katori, un antreprenor de pompe funebre. El a declarat pentru Japan Times că ideea i-a venit după ce viaţa familiei sale a fost grav tulburată de decesul brusc al unchiului său care a murit într-un accident de tramvai. „Mi-am spus atunci că ar fi reconfortant pentru noi dacă i-am mai putea auzi vocea, cu mesaje simple ca <Ce mai faci?> sau <Fii tare>, iar graţie realităţii virtuale, această idee poate deveni realitate”, a spus el.

Oricine doreşte poate înregistra, gratuit, până la 10 mesaje pe care apropiaţii să le poată asculta după moartea sa. Şi, desigur, pe baza unui abonament se pot înregistra de trei ori mai multe mesaje.

Ca şi la aplicaţia Pokemon Go, la Spot Message vor exista elemente virtuale care vor fi văzute peste decorul real.

Deocamdată aplicaţia este disponibilă numai pentru Android.

 

Cele mai citite

ANAF a publicat „Lista albă” pentru primul trimestru din 2024

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat „lista albă" a persoanelor juridice care au declarat şi au achitat la scadenţă obligaţiile fiscale de plată şi...

Grupul România Liberă se alătură boicotului împotriva ”Clubului de Presă”

Recent, Grupul România Liberă, care cuprinde atât ziarul România Liberă cât și Academia Cațavencu, a decis să se distanțeze de controversatul ”Club de Presă”...

Revolut Travel Report: Ce recorduri în materie de turism se vor depăși anul acesta?

Revolut, banca digitală cu peste 40 de milioane de clienți la nivel global, din care peste 3,5 milioane în România, a întrebat 15.000 de respondenți...
Ultima oră
Pe aceeași temă