10.8 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăSpecialWetterbest, creștere de 25% în primele 9 luni din 2015

Wetterbest, creștere de 25% în primele 9 luni din 2015

Compania Depaco, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri, prezentă pe piaţă prin brandul Wetterbest®, anunţă o creștere de 25% în primele nouă luni ale anului 2015, ajungând la o cifră de afaceri de 78 milioane lei și un volum de aproximativ 2,5 milioane mp de țiglă metalică. Grupul, care cuprinde companiile Depaco, Polnebo și Cortina, a avansat cu 22% în aceeași perioadă, până la 100 milioane lei. Pentru anul acesta, reprezentanții companiei și-au propus atingerea nivelului de 100 milioane lei pentru Depaco și 130 milioane lei pentru Grup.

”Rezultatele obținute în primele 9 luni sunt satisfăcătoare și ne dau încredere că ne vom îndeplini obiectivele pentru anul acesta. Desigur, depindem și de condițiile meteo și de evoluția pieței, dar premisele sunt foarte bune”, a declarat ing. Dragoș Irimescu, Director General Depaco.

În cadrul unei recente vizite a unui grup de jurnalişti la sediul companiei Dragoş Irimescu a amintit şi de două probleme care se fac simţite şi care împiedică activitatea economică nu numai a firmei pe care o conduce, ci şi a altor firme. În primul rând este vorba de o practică ce a devenit un mod de viaţă a unor indivizi, aşa-zişi oameni de afaceri, de fapt ţepari care aplică procedura falimentului, evitând astfel cu bună ştiinţă plata produselor livrate de firme de bună credinţă. Toată lumea asistă astfel neputincioasă cum se  trag astfel de tunuri la adăpostul unei legislaţii incomplete şi pentru care nu se întrevăd iniţiative în scopul amendării ei. Firme producătoare îşi diminează astfel profitabilitatea în timp ce în economie apar bani negri. "În Coreea de Sud dacă nu plăteşti o singură factură nici tu şi nimeni din familie nu mai are voie să aibă un business", a adăugat Dragoş Irimescu.

O a doua problemă semnalată este cea a lipsei acute de meseriaşi apărute în urma desfiinţării şcolilor pe meserii. “Noi organizăm periodic şcolarizări pe banii noştri  dar ar trebui şi statul să dea o mână de ajutor în acest demers”, a spus Dragoş Irimescu la întâlnirea cu jurnaliştii.

Strategia de dezvoltare a companiei prevede dezvoltarea periodică a portofoliului de produse. În prima parte a anului, compania a lansat cu succes două profile noi: tabla plană fălțuită Wetterbest® Click și profilul de țiglă metalică de tip roman Wetterbest® Gladiator.

Începând cu luna octombrie, compania propune un al treilea produs nou, tabla cutată W60, cu înălțimea cutei de 60 mm, ideală pentru construcțiile industriale care au nevoie de un acoperiș puternic sau unde se foloseşte cofragul pierdut. Este un produs special, foarte rezistent la încovoiere datorită profilului cu unghiuri apropiate de 90 de grade. Produsul va fi disponibil și în varianta din oțel de 1 mm grosime.

Compania deţine un procent de 16 – 17% cot[ din piaţa de acoperiri iar produsele se folosesc într-un procent egal atât în construcţii noi cât şi în renovări.

Depaco deţine la fabrica din Băicoi cea mai mare capacitate de producţie de ţiglă metalică şi accesorii pentru acoperişuri din România, respectiv peste 30 de linii automate şi cinci hale de producţie, precum şi cea mai modernă linie de fabricaţie de accesorii pentru drenaj din România. Compania este singurul producător autohton de patru profile distincte de țiglă metalică:  Wetterbest® Wind, Wetterbest® Plus, Wetterbest® Classic şi Wetterbest® Gladiator. Este deasemenea de remarcat faptul că firma are în dotare numai utilaje europene (Finlanda, Polonia, etc.).

 

 

 

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă