34.5 C
București
joi, 18 iulie 2024
AcasăTehnologieNoile tehnologii pentru milioane de lucrători lansate de Microsoft

Noile tehnologii pentru milioane de lucrători lansate de Microsoft

Microsoft a lansat o ediție specială a raportului Work Trend Index, intitulată „Un nou viitor al lucrătorilor esențiali, amplificat ajutorul tehnologiei”. Compania a anunțat noi funcții disponibile în Microsoft Teams și Microsoft Viva, destinate milioanelor de oameni care asigură funcționarea serviciilor esențiale.

Două miliarde de lucrători din prima linie, din întreaga lume, reprezintă 80% din forța de muncă globală, iar 88% dintre organizații angajează oameni pentru aceste funcții. Totodată, companiile investesc din ce în ce mai mult în instrumente digitale pentru angajați. Scopul este de a moderniza fluxul de lucru și pentru a îmbunătăți performanța.

Microsoft lansează noi tehnologii

Raportul Work Trend Index dezvăluie informații importante, cu impact asupra fiecărui segment de la nivelul forței de muncă. Existența unei culturi organizaționale bazate pe apreciere devine tot mai importantă. 76% dintre angajați simt un atașament față de colegii lor, însă peste 60% dintre aceștia sunt de părere că managementul companiei pentru care lucrează ar trebui să prioritizeze încurajarea procesului de comunicare și cultura organizațională.

Lucrătorii din prima linie se află într-un moment important, în care iau în considerare să facă o schimbare. În această perioadă a “Marii Reorganizări” lucrătorii din prima linie încep să se gândească din ce în ce mai mult la job-urile lor, luând în considerare și o schimbare a locului de muncă. De asemenea, aceștia își doresc salarii mai mari și beneficii mai multe.

63% dintre lucrătorii din prima linie sunt încântați de oportunitățile de angajare create de tehnologie. De altfel, tehnologia se plasează pe locul al treilea în lista factorilor despre care ei spun că ar putea contribui la reducerea stresului de la locul de muncă.

46% dintre lucrătorii din prima linie simt o presiune în a se adapta la noile tehnologii

Există o oportunitate de a reduce sau chiar a elimina decalajul dintre soluțiile și inovațiile tehnologice adoptate și nivelul de pregătire al angajaților. 46% dintre lucrătorii din prima linie simt o presiune în a se adapta la noile tehnologii, din teama de a nu-și pierde locurile de muncă, dar 55% dintre ei mărturisesc că au fost nevoiți să învețe din mers să lucreze cu noile tehnologii, fără să aibă acces la sesiuni de pregătire.

Microsoft a dezvoltat alături de partenerii din industrie noi oferte, funcții și capacități la nivelul Microsoft Teams şi Microsoft Viva, platforma dedicată managementului angajaților și dezvoltării profesionale lansată de companie la începutul anului trecut, menite să sprijine lucrătorii din prima linie.

Microsoft își consolidează relația strategică cu Zebra Technologies Corp. Cele două companii livrează aplicația Teams Walkie Talkie pe o gamă largă de astfel de dispozitive  Zebra, care au inclusiv un buton dedicat push-to-talk.

Aplciațiile Viva Connections și Viva Learning

Aplicația Viva Connections din Microsoft Teams conectează angajații și lucrătorii din prima linie la cultura, resursele, instrumentele și noutățile din cadrul companiei. Aplicația Viva Learning le permite lucrătorilor din prima linie să descopere, să partajeze și să urmărească informațiile direct din Microsoft Teams.

„Nu este un secret faptul că pandemia a schimbat modul în care lucrăm într-un ritm mai rapid decât am anticipat vreodată”, a declarat Emma Williams, corporate vice president în cadrul Microsoft. „Dezvoltarea profesională a angajaților din prima linie rămâne esențială pentru transformarea digitală. Împreună cu partenerii noștri, venim în sprijinul lucrătorilor din prima linie cu instrumentele necesare care să le permită să rămână conectați cu echipele lor, în timp ce își concentrează atenția asupra clienților sau a operațiunilor pe care le desfășoară într-un anumit moment. Utilizată corespunzător, tehnologia poate moderniza fluxul de lucru și poate îmbunătăți performanța la locul de muncă, şi în același timp cultura organizațională și comunicarea”.

Redacția
Redacțiahttps://romanialibera.ro
România Liberă este o publicație tipărită și online pentru politică, afaceri și avocați, care acoperă anunțuri pentru litigii majore, tranzacții și probleme de reglementare. A fost fondată în 1877, în România. RL este o publicație de ultimă oră și unul dintre cele mai cunoscute cotidiene la nivel mondial, în principal ca voce a opoziției împotriva autocraților și a fostei Securități. Printre autorii și cititorii noștri se numără cea mai mare organizație filantropă, Fundația pentru o Societate Deschisă din SUA, precum și editorialiști internaționali celebri, profesori de știință și de drept din întreaga lume. În 2009, RL publica săptămânal un supliment de opt pagini cu articole în limba engleză din New York Times, astăzi publică cele mai noi videoclipuri și știri internaționale. Cu sediul în București, RL numără în prezent 50 de colaboratori, agenți și jurnaliști.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă