Gigantul american de telecomunicații AT&T a devenit proprietarul HBO acum mai puțin de o lună și deja are planuri mari pentru faimoasa televiziune, producătoarea unor seriale arhicunoscute precum „Urzeala Tronurilor”, „Westworld” sau „Clanul Soprano”.
Potrivit New York Times, noul CEO al diviziei de media din Warner, impus de AT&T, John Stankey, i-a anunțat pe angajați că urmează un an greu pentru HBO, în care direcția companiei va schimbată „un pic”. Acesta i-a anunțat că HBO trebuie să se adapteze timpurilor și să producă mai multe seriale și emisiuni de televiziune pentru a ține publicul în aplicația HBO Go! mai multe ore din zi.
Ideea de bază este obținerea de informații cât mai multe despre utilizatori care, mai departe, vor permite companiei să conceapă modele diferite de monetizare prin reclame și abonamente. Mai mult, episoadele lungi specifice producțiilor HBO sunt considerate de noua conducere prea lungi pentru media mobilă. Aceștia au subliniat că episoade de 20 de minute sunt mult mai potrivite în era telefoanelor inteligente.
Liderii HBO și Warner le-au recunoscut angajaților că producția crescută de conținut media ar putea să scadă calitatea cu care publicul s-a obișnuit de la HBO, dar că speră să reorganizeze operațiunile în așa fel încât acest lucru să nu se întâmple, crescând investițiile.
Stankey a recunoscut că HBO este o companie profitabilă, dar nu este îndeajuns de profitabilă pentru standardele sale. HBO a avut un profit de peste șase miliarde de dolari în ultimii trei ani.