NASA a lansat campania „#PlutoTime” și a cerut internauților să se fotografieze în locurile în care trăiesc atunci când este „Pluto Time”. Agenția Spațială a strâns toate imaginile și a publicat o fotografie ”mozaic” sub forma planetei pitice, formată din mii de poze trimise de oameni din întreaga lume, relatează Mediafax.
„Pluto Time” reprezintă un scurt moment din zorii zilei şi de la amurg, când lumina de pe Pământ se potriveşte cu cea existentă pe planeta Pluto în jurul prânzului.
Acest fenomen a fost dezvoltat de NASA, astfel încât oamenii să poată experimenta nivelul de lumină al Soarelui pe Pluto la amiază – atunci când acolo este cel mai cald şi luminos.
Agenţia spaţială a primit peste 7.000 de imagini din întreaga lume (repere celebre, selfie-uri şi chiar animale de companie).
Campania NASA pentru Pluto a fost lansată la începutul lunii iunie și poate fi găsită pe rețelele de socializate cu hasthtagul #PlutoTime.