-2 C
București
duminică, 24 noiembrie 2024
AcasăSpecialBLACK FRIDAY 2015. Care au fost cele mai vândute produse la eMag

BLACK FRIDAY 2015. Care au fost cele mai vândute produse la eMag

BLACK FRIDAY 2015. UPDATE. Până la ora 16.00, magazinul online eMAG a vândut 30 de autoturisme, printre care un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro. Comanda de 85.590 euro este cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG.

Pana la ora 16:00 magazinul eMAG.ro a fost vizitat de peste 3,65 milioane de clienți, iar începand cu ora 15:00 magazinul a crescut oferta de produse dedicate zilei cu cele mai mari reduceri din an, BlackFriday.

Valoarea cumulata a vanzarilor depaseste 160 milioane lei si au fost comandate peste 400.000 de produse vandute direct de eMAG si de partenerii din Marketplace. 

Prin platorma Marketplace s-au înregistrat comenzi pentru 50.000 de produse, în valoare de peste 12.5 milioane lei. Printre cele mai vândute produse au fost parfumurile, cărțile, jucăriile, hainele și produsele pentru casă.

“Pana la finalul zilei estimam vanzari de 20 milioane lei pentru partenerii din Marketplace, cat intr-o luna normala. Prin platforma eMAG Marketplace orice comerciant ajunge rapid si avantajos la milioane de clienti”, a declarat Florin Filote, director Marketplace.

 

BLACK FRIDAY 2015. UPDATE. Peste 50% din comenzile primite de retailerul eMag de Black Friday au fost făcute de pe un telefon mobil, anunță compania, într-un comunicat remis redacției. 

Topul produselor deosebite vândute de Black Friday, până la prânz: 

1. tenisi Converse Chuck Taylor AS Core HI Unisex, 300 perechi cu reducere de 65% pana la 99 lei

2. 1.000 scaune de birou Kring Smart cu reducere de 75% pana la 49lei

3. 1.000 ceasuri de dama Ceas de dama Michael Kors reduse de la 1129 lei la 499 lei

4. 1.500 de seturi de galeata cu centrifuga si mop cu reducere de 50% pana la 59 lei

Românii au comandat, cel mai mult, parfumuri, scutece, telefoane mobile, jucării, aur (4,4 kilograme), 700 de smartwatch-uri și 40 tone de mâncare pentru animale, conform retailerului eMag.

–-

De Vinerea Neagră, un client a cumpărat, de pe site-ul retailerului eMag, un tractor, la prețul de 99.000 lei. 

De altfel, retailerul a înregistrat 31.000 de comenzi în primele 20 de minute de la lansarea Black Friday, printre produsele cu o valoare totală de 10 milioane euro numărându-se 10 autoturisme, relatează Mediafax. 

În primele 30 de secunde s-au vândut 400 de anvelope, iar în primele 30 de minute 140 de bucăţi de aur, echivalentul a 1,2 kilograme. Lingourile de aur au fost scoase la vânzare de Piraeus Bank beneficiază de o reducere de 10%.

Citește și: LIVE TEXT Black Friday 2015. Magazinele au dat drumul la reduceri! Ce magazine au stocuri epuizate

Vânzările pe site-ul eMag au început, vineri, la ora 8.22, la momentul de start al vânzărilor fiind conectate 280.000 de persoane. Primul produs din ofertă epuizat a fost modelul iPhone 6 silver de 16 GB, vândut la preţul de 1.999 de lei, acesta fiind redus de la 2.600 de lei. eMag a avut în stoc 300 de bucăţi din modelul de iPhone 6.

De asemenea, s-au mai epuizat consola Microsoft Xbox ONE 500 GB + Joc FIFA 16 + 14 Days Xbox Live (200 de bucăţi vândute în 30 de secunde), dar şi două modele de televizoare. Hard-urile externe au fost şi ele solicitate de clienţi, compania epuizând stocul de 200 de bucăţi de la Kingston de 120 de GB.

Potrivit managerului general al eMag, Iulian Stanciu, după o oră şi jumătate, eMag comercializase în total 15 autoturisme şi 2,5 kilograme de aur, care reprezintă 10% din toată cantitatea de aur pe care Piraeus Bank a comercializat-o în acest an.

Comparativ cu ediţia din 2015 a Black Friday, traficul înregistrat pe site în primele 90 de minute a fost mai mare cu 2%, accesul de pe platformele mobile reprezentând aproape 59%. Perioada medie petrecută pe site de un client a fost de 15 minute şi 22 e secunde, totalul depăşind echivalentul a 51 de ani, cinci luni şi 16 zile. Totodată, în medie, un client a achiziţionat 1,76 de produse.

Potrivit lui Iulian Stanciu, până la ora 10.00, eMag vânduse 220.000 de produse, în valoare de 105 milioane de lei, cel mai scump fiind un model Mercedes-Benz E Klasse, în valoare de 48.392 de euro, comandat prin intermediul aplicaţiei de mobil.

„În medie, am vândut 41 de produse pe secundă, numărul total de vizite depăşind două milioane, mai mult decât traficul înregistrat într-o lună de cel mai mare centru comercial din România. Din cele 17.000 de televizoare pregătite, 11.500 au fost achiziţionate. De asemenea, am vândut 14.000 de telefoane mobile, iar cel mai scump produs a fost un Mercedes de 48.400 de euro, redus de la 67.674 comandat din aplicaţia de mobil”, a spus Stanciu.

Comparativ cu ediţia de anul trecut a Black Friday, eMag a înregistrat o creştere de 25% a produselor comandate până la ora 10.00.

El estima că de pe platforma online se vor achiziţiona în cursul zilei de vineri 650.000 de produse, dintr-un stoc disponibil de un milion.

Stanciu ancicipează că piaţa promoţiilor de Black Friday va depăşi un miliard de lei (225 milioane euro) anul acesta, din care eMag şi Flanco ar urma să acopere aproximativ 30%.

 

 

 

 

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă