Universitatea Cluj a încheiat anul 2011 cu suporterii în cap, după ce aceştia l-au înjurat pe Gabriel Machado şi i-au apostrofat serios pe toţi jucătorii, cu excepţia lui Claudiu Niculescu, dar i-au cerut şi demisia antrenorului Ionuţ Badea. Obiectivul formaţiei este şi el periclitat, iar anul s-ar putea încheia cu Mircea Rednic instalat, oficial, pe banca alb-negrilor. În acest context, oficialii lui „U” au găsit o modalitate prin care speră să-i mai îmbuneze pe suporteri, lucru ce pare că le-a ieşit.
„Cele mai mici preţuri”
La standul „U” Cluj din Iulius Mall s-au vândut 15 abonamente în primele 30 de minute de când a început comercializarea lor, iar cauza principală a succesului care se preconizează o reprezintă preţul foarte mic al abonamentelor. Fanii clujenilor şi le pot cumpăra cu preţuri între 50 şi 900 de lei, cu avantaje mai mari pentru studenţi, care pot intra doi pe un abonament în valoare de 50 de lei. „Cred că avem cele mai mici abonamente dintre toate echipele din Liga I, iar prin aceste preţuri am dorit să aducem lângă echipă cât mai mulţi suporteri. Sprijinul fanilor e tot ce contează şi din această cauză am trecut peste orice aspect economic”, a declarat directorul executiv al Universităţii, Cosmin Irimieş.