De-a lungul anului 2020, adică în primul an de pandemie, piața de cafea a crescut cu 13 la sută față de anul 2019 în zona de retail, iar principala creștere a venit din consumul de acasă.
Această informație este prezentă într-un comunicat de presă difuzat de Stretto – divizia de Out Of Home a grupului Alka ce oferă soluții complete de servire a cafelei (produse, echipamente și service).
“În ultimii ani am observat o cerere crescută în zona cafelei de calitate printr-o deschidere importantă către sortimentele premium. Consumatorul final este mult mai selectiv și venim în întâmpinarea lui prin lansarea magazinului online www.stretto.ro, unde va găsi sortimente de cafea premium, single origins și blend-uri. Suntem într-un business care oferă soluții complete de servire a cafelei (produse, echipamente, service și training de specialitate), astfel continuăm consolidarea poziției noastre în subcanalele tradiționale Horeca și ne mândrim că printre aceste locații se numără restaurante și hoteluri de top care apreciază serviciile noastre. În același timp, ne-am concentrat atenția pe subcanalul <<on the go>>, care a crescut exponențial în ultimii ani și astfel am reusit să ne unim forțele cu mulți parteneri, iar împreună să întâmpinăm consumatorii cu o cafea premium în drumul lor spre locul de muncă sau la o plimbare în aer liber”, a declarat Silviu Neagoe, National Out Of Home Manager Alka Group.