A fost numit cel mai neobişnuit parteneriat de până acum: linia de produse de machiaj Illamasqua urmează să colaboreze cu liderul firmelor de pompe funebre din Londra, Leverton & Sons pentru a le dărui celor trecuţi în nefiinţă o ultimă apariţie în lumea celor vii demnă de toată admiraţia: un makeover făcut de profesionişti.
Brand-ul britanic şi-a unit forţele cu afacerea de familie veche de 200 de ani pentru a le oferi o transformare cosmetică profesionistă celor ce doresc să se afirme chiar şi după moarte. Supranumit „Ultimul act al expresiei de sine”, proiectul celor două firme susţine că îi va ajuta pe cei care ţin la imaginea lor să plănuiască dinainte felul în care vor să arate în sicriu.
„Îi încurajează pe oameni să îşi plănuiască ultima transformare – un omagiu pentru cine au fost şi pentru cum vor să păşească în viaţa de apoi,” a declarat un reprezentant al Illamasqua, adăugând faptul că serviciul inovativ va aduce o „frumuseţe ritualică” pentru ultima apariţie a celor care adoră să se exprime.
La sesiunile de machiaj, care încep de la 500 de euro, va participa un make-up artist Illamasqua pregătit special pentru a lucra pe cadavre îmbălsămate.
Illamasqua este o firmă de cosmetice relativ nou apărută pe piaţă, în 2008. A fost fondată de Julian Kynaston, care a lansat brand-ul fără să aibă experienţă în domeniu. Cu toate acestea, afacerea sa a avut un impact rapid. În trei ani de la lansare, aceasta a dobândit un statut important pe piaţă şi produsele firmei sunt vândute în aproximativ 100 de magazine din întreaga lume.