8.9 C
București
sâmbătă, 16 noiembrie 2024
AcasăSpecialLegile publicitatii sfideaza logica

Legile publicitatii sfideaza logica

Politistii clujeni impart elevilor din tabere pliante impotriva consumului de alcool, care contin
si o reclama la coniacul Zaraza

"Pentru cei care mai pot sa citeasca fara sa-i ia ameteala", asa se termina un pliant al Directiei Politiei Rutiere, care face reclama coniacului Zaraza. Pliantul este destinat, insa, prevenirii consumului de alcool la volan. Politistii clujeni si cei de la Departamentul de prevenire a criminalitatii au inceput la sfarsitul saptamanii trecute o actiune de vacanta: ei impart in taberele de elevi din judet aceste brosuri anti-alcool. Prima tabara vizata a fost cea de la Baisoara, unde s-a desfasurat si festivalul national de teatru al elevilor de la diverse palate de copii din tara, TeatruFest.
Inspectorul Mircea Rotaru, purtatorul de cuvant al Serviciului Politiei Rutiere Cluj, a declarat ca cuprinsul brosurii a fost indelung analizat si s-a concluzionat, de la centru, ca o poza cu unul dintre sponsorii campaniei nu poate dauna imaginii acesteia. "Nu cred ca este o contradictie. Continutul brosurii s-a discutat si s-a ajuns la concluzia ca e mai important mesajul decat o poza, o sticla de Zaraza absolut neexpresiva", a spus inspectorul Mircea Rotar.
Cu toate acestea, seful Inspectoratului scolar Judetean, Hadrian Arion, crede ca e vorba de "o contradictie clara". "Este putin fortata o astfel de campanie anti-alcool in care se face reclama la alcool. Pe de alta parte poate si ei (Zaraza, n. red) isi dau seama ca consumul excesiv este nociv si de aceea au participat la campanie", a declarat Arion.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă