Grupul american Wal-Mart, lider mondial în domeniul distribuţiei, a decis să se alieze cu grupul de tehnologie Google pentru a vinde produse online, o alianţă care este destinată să concureze cu Amazon pe propriul său teren, informează AFP.
"De la sfârşitul lunii septembrie, vom colabora cu Google pentru a propune sute de mii de articole care vor putea fi comandate prin voce via Google Assistant (asistentul personal conectat de la Google)", a anunţat, marţi seară, Marc Lore, directorul de e-commerce de la Wal-Mart, într-un mesaj publicat pe blogul grupului.
Prin această alianţă Wal-Mart vrea să îşi relanseze vânzările, afectate de creşterea operaţiunilor grupului de distribuţie online Amazon, care în prezent începe să intre şi pe segmentul magazinelor fizice după preluare în luna iunie a grupului de alimente bio Whole Foods.
Cu ocazia publicării ultimelor rezultate trimestriale, Wal-Mart i-a îngrijorat pe analiştii cu privire la întârzierea în raport cu Amazon, în pofida unor cifre trimestriale superioare estimărilor.