23.8 C
București
marți, 2 iulie 2024
AcasăSpecialDuraziv: Vânzările de vopsele s-au dublat în prima jumătate a acestui an

Duraziv: Vânzările de vopsele s-au dublat în prima jumătate a acestui an

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, a raportat o creştere substanţială a vânzărilor diviziei de vopsele ca urmare a lărgirii gamei de produse, a lansării primei vopsele certificată ecologic din România – DURAZIV Fără Miros, a creării unor branduri cu diferenţiatori puternici, dar şi datorită unei oferte deosebit de atractive de tencuieli decorative. Acestea din urmă sunt unele din cele mai cerute produse din portofoliul companiei.

Veniturile companiei Duraziv în primele şase luni din comercializarea vopselelor şi a tencuielilor decorative au ajuns la 4,88 milioane lei (1,08 milioane euro), în creştere cu 98% comparativ cu rezultatele din perioada similară a anului anterior. Pentru acest an compania şi-a bugetat vânzări totale în cadrul acestei divizii de circa 3,5 milioane euro, cu 75% mai mult decât anul trecut. Evoluţia diviziei de vopsele în 2012 va fi influenţată şi de lansarea unei noi linii de producţie pe platforma de la Popeşti Leordeni, care va duce la atingerea unei capacităţi totale de producţie de 50.000 de tone pe an. Investiţiile totale ale companiei în producţia de vopsele şi tencuieli au ajuns la aproximativ 2 milioane de euro.

„Divizia de vopsele a crescut anul acesta deoarece am promovat o gamă foarte largă de vopsele, cu diferenţiatori puternici, precum şi o tencuială decorativă cu un raport corect calitate/preţ. O importanţă mare a avut-o şi lansarea primei vopsele certificată ecologic din România – DURAZIV Fără Miros”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Tencuiala decorativă este unul din produsele cele mai cerute din portofoliu”, adaugă Marga Călin.

Cea mai mare parte a vânzărilor a fost realizată cu ajutorul echipelor dedicate la nivel de ţară. Cele mai mari vânzări de vopsele au fost înregistrate în luna mai. Peste 70% din totalul vânzărilor companiei au vizat proiecte de renovare. „În acest moment nu se întrezăreşte o modificare a acestui raport între renovare şi construcţii noi pe parcursul acestui an, situaţie care va continua cel mai probabil şi în 2013″, explică Marga Călin.

În 2011 vânzările de vopsele ale companiei Duraziv au depăşit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansată în a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piaţă care l-a consacrat. 2011 a fost primul an când această divizie a funcţionat pe întreg parcursul anului.

Duraziv deţine acum trei fabrici în România, dintre care una de mortare uscate, alta de vopsele şi tencuieli pe bază de apă, iar a treia de profile metalice, toate situate lângă Bucureşti, în Popeşti Leordeni. Fabrica de adezivi are o capacitate maximă de 200.000 de tone pe an, iar cea de profile metalice de 10.000 tone pe an.

Duraziv a investit până acum în producţie circa 14 milioane de euro. Fabrica de adezivi a reprezentat o investiţie cumulată de 8,5 milioane euro şi a demarat producţia în 2009, iar fabrica de vopsele şi tencuieli cumulează investiţii de circa 2 milioane euro derulate pe perioada 2010-2012, în timp ce divizia de profile a atras investiţii în valoare de 3,5 milioane euro.

Cele mai citite

Elite, lideri și mase

Una dintre marile teme de meditație asupra fenomenelor istorice o  reprezintă dilema privind rolul precumpănitor în istorie a liderilor sau a maselor. Mari scriitori...

Marine Le Pen l-a zdrobit pe Emmanuel Macron

Agențiile occidentale de presă anunță dezastrul electoral din Franța. Progresiștii se dau de ceasul morții că partida Macron e cam feștelită, dar e încă...

După dezbaterea Trump – Trămpălău, democrații caută un candidat surpriză. Șansa PSD – PNL să-l reșapeze pe Cîrstoiu

Ilustrație: Marian Avramescu După disputa electorală televizată la CNN între Donald Trump și ceea ce s-a dovedit un trămpălău, democrații se gândesc să-și retragă...
Ultima oră
Pe aceeași temă