5.8 C
București
vineri, 8 noiembrie 2024
AcasăSpecialDEZASTRU pentru Facebook Home. De ce sunt NEMULŢUMIŢI utilizatorii

DEZASTRU pentru Facebook Home. De ce sunt NEMULŢUMIŢI utilizatorii

Facebook Home, un nou soft care permite integrarea platformei reţelei de socializare în smartphone-urile dotate cu sistemul de operare Android şi despre care Mark Zuckerberg spunea că ”este cea mai bună versiune a Facebook”, nu este apreciat de către utilizatori.

În cadrul fastuoasei lansări de la sediul Facebook din Menlo Park (California), Zuckerberg a promis că aplicaţia ”va transforma telefonul Android într-un minunat dispozitiv de socializare”, care va pune accentul pe imagini.

Deşi aşteptările companiei în privinţa noii aplicaţii erau foarte mari, utilizatorii de Android nu i-au acordat un rating pozitiv.

Astfel, pe portalul Google Play, magazinul de unde se pot instala aplicaţii Android, Facebook Home are o evaluare medie din partea utilizatorilor de 2,3 stele din 5 posibile.

Numărul celor care au dat cea mai mică notă aplicaţiei – o stea – este de de 2.087 faţă de 745 care au notat Facebook Home cu cinci stele.

Note Facebook Home

5 stele 745
4 stele 398
3 stele 492
2 stele 652s
1 stea 2.087

De ce sunt nemulţumiţi utilizatorii

Potrivit recenziilor de pe site-ul Google Play, aplicaţia Facebook Home blochează telefonul, nu este intuitivă, consumă bateria, ascunde celelalte aplicaţii instalate pe telefon, nu permite folosirea dispozitivului în multi-tasking, iar Facebook Messenger dă erori.

Totuşi, sunt şi utilizatori care consideră că Facebook Home este o aplicaţie intuitivă şi uşor de folosit, dar doar pentru fanii înrăiţi ai reţelei de socializare.

Facebook Home a fost lansată pe 4 aprilie în California. Din 12 aprilie, noua aplicaţie poate fi instalată pe orice smartphone, dar va fi integrată din fabrică în smartphone-uri marca HTC One, Samsung Galaxy Note II, Samsung Galaxy SIII şi S4. În prezent, este preinstalată doar pe HTC First.

Potrivit analiştilor, Facebook are nevoie de o modalitate prin care să joace un rol mai mare în furnizarea serviciilor pe care clienţii le aşteaptă prin utilizarea telefoanelor: posibilităţi de comunicare, căutare de informaţii, efectuare de cumpărături online şi divertisment.

Citeşte şi: FOTO. Care sunt cele mai bune tablete ale anului 2013 (top 25)

Facebook discută cu Apple o nouă versiune a aplicaţiei Home pentru aparate mobile

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă