Preţurile europene încep de la 38.990 euro pentru coupé şi de la 43.990 euro pentru cabriolet, Chevrolet atacând segmentul maşinilor sportive cu o bestie V8 de 6,2 litri care dezvoltă 432 CP şi 569 Nm, forţă suficientă pentru a fi pe placul împătimiţilor de maşini americane.
Made in USA
Inginerii Chevrolet au reglat suspensiile cabrioletului în acelaşi mod cu cele ale coupé-ului, pentru a oferi un stil de rulare rigid şi sportiv, care să nu mai dea senzaţia de barcă în viraje.
Interiorul ambelor modele este pur american, folosind multe dintre liniile celebrei versiuni din 1969, iar Chevrolet ne asigură că materialele utilizate sunt de bună calitate.
Pavilionul cabrioletului se rabatează în 20 de secunde, iar printre atracţiile ambelor modele se numără un sistem Launch Control care permite pornirea de pe loc cu mare viteză, un mod Sport special pentru abordarea circuitelor, un sistem de gestiune activă a carburantului (în cazul transmisiei automate cu şase trepte acesta permite rularea la viteză constantă cu doar patru cilindri activaţi), precum şi frâne Brembo cu pistoane de aluminiu.
Suspensia faţă este de tip multilink iar cea spate are o configuraţie unică, de tip 4,5 link, independentă de şasiu.
Pe lângă Camaro, Chevrolet aduce la Frankfurt şi noul său Malibu, un sedan de clasă medie echipat cu motorizări diesel de 2,0 litri şi benzină de 2,4 litri, verişorul lui Opel Insignia.
Americanii spun că cele două modele nu se vor canibaliza, având în vedere publicul diferit care le cumpără. Rămâne de văzut care anume dintre ele va fi mai atractiv pentru europeni, dar mai ales dacă Malibu va răpi din cota de piaţă a altor mărci concurente.