Mitsubishi Motors va prezenta la Salonul Auto de la Paris 2012 noul Outlander Plug-in Hybrid EV.
O nouă frontieră
Nefiind nici simplă adaptare a unui motor cu ardere internă existent (ICE) – vehicul alimentat în mod normal, nici model dedicat tehnologiei Plug-in Hybrid, noul Outlander Plug-in Hybrid EV (sau „PHEV”) va împărtăşi designul său cu noile versiuni Outlander ICE, ce urmează a fi lansate în curând, putând fi considerat o performanţă tehnologică în sine.
Ca atare, va fi prima maşină reprezentativă, a unui producător important, prevăzută de la bun început, cu dispozitive încorporate fie pentru motopropulsorul ICE sau PHEV.
Tehnologia Plug-in Hybrid EV
În plus faţă de avantajele intrinseci, noul Outlander PHEV va continua să se remarce prin:
– Prima maşină Plug-in Hybrid marca Mitsubishi Motors, va fi un autovehicul bazat pe tehnologia EV, având la bază vasta expertiză, a MMC, în domeniul tehnologiei electronice şi EV, suplimentată, la nevoie, de un motor pe benzină – o soluţie mai adaptată pieţei globale actuale decât motorina.
– Beneficiind din plin de renumita expertiză 4×4, va fi de asemenea prima maşină electrică 4×4 permanent produsă în serie.
Tracţiune integrală
Combinaţia unică a trenului de rulare, a noului Outlander PHEV, din motorul electric frontal, motorul electric spate şi motorul pe benzină cu tracţiune faţă/generator se explică prin alegerea a 3 moduri de conducere:
o Pur (Motor Twin 4WD EV)
o Serie (Motor Twin 4WD – EV susţinut de generator)
o Paralel (Motor ICE susţinut de Motorul Twin 4WD).
O data montat pe Noul Outlander, sistemul Mitsubishi Plug-in Hybrid va permite gamei cu tracţiune integrală şi emisii foarte scăzute, similare celor ale modelului de prezentare Concept PX-MiEV II, o distanţă de parcurs de peste 800 km şi o limită a emisiilor CO2 sub 50 g/km.
În timp ce Noul Outlander ICE îşi va începe cariera comercială în Europa de Vest şi de Est, în această toamnă, modelul Outlander Plug-in Hybrid EV va fi disponibil la vânzare în Europa, din 2013.