15.4 C
București
marți, 1 octombrie 2024
AcasăSpecialArmator dat in judecata

Armator dat in judecata

» Marinarii de la bordul navei Bermuda I au dat in judecata armatorul pentru a-si recupera salariile.
» De mai bine de cinci luni, cei sapte navigatori traiesc din mila autoritatilor constantene.
» Reprezentantul Federatiei Internationale a Transportatorilor a declarat ca marinarii vor doar sa se intoarca acasa.

Pentru a-si recupera salariile restante si pentru a se putea intoarce acasa, cei sapte marinari de la bordul navei Bermuda I au actionat in instanta armatorul care i-a abandonat in Portul Constanta de mai bine de cinci luni. Autoritatile constantene spun ca, in momentul de fata, cei sase georgieni si un turc primesc apa si mancare de la muncitorii din port si de la sindicat. Autoritatile portuare spun ca dupa patru luni de ancoraj in rada exterioara a Portului Constanta, comandantul navei le-a solicitat autoritatilor permisiunea de a intra in port. Reprezentantul Federatiei Internationale a Transportatorilor in Romania a mentionat ca cei sapte marinari de la bordul navei, vor acum ca armatorul sa le plateasca drepturile salariale, respectiv 30.000 de dolari, si sa ii repatrieze. Avand in vedere ca pana in momentul de fata acesta din urma a refuzat orice dialog, comandantul a luat legatura cu un avocat si a demarat o actiune in instanta. Totodata, reprezentantul ITF a mentionat ca marinarii au solicitat sa se puna sechestru pe nava, iar prin vanzarea acesteia sa isi recupereze salariile, cheltuielile de repatriere si sa achite datoriile catre autoritatile portuare inregistrate de la amararea in dana din Portul Constanta Sud Agigea. z
Nava-fantoma
 
La data de 24 ianuarie a.c. nava Bermuda I a acostat in Portul Constanta. Conform procedurilor, inspectorii Port State Control au efectuat un control la bordul navei. In urma verificarilor, specialistii au descoperit nu mai putin de 35 de deficiente, dintre
care 15 majore, motiv pentru care nava a fost retinuta. Astfel, autoritatile spun ca pentru a putea parasi portul nava ar avea nevoie de acte de pavilion, avand in vedere ca in prezent ea nu se afla in evidentele Autoritatii Navale din Cambodgia, desi din documentele gasite la bordul navei reiese acest lucru.

Cele mai citite

Străzi și locuințe din Constanța, afectate de inundații în urma unei ploi torențiale

În județul Constanța, marți dimineață, o ploaie torențială a provocat inundații care au afectat mai multe locuințe și străzi. Autoritățile au emis două mesaje...

„M-am declarat vinovat de jurnalism”, spune Julian Assange, fondatorul Wikileaks

Fondatorul Wikileaks, Julian Assange, a declarat marți că a fost eliberat după ani de încarcerare doar pentru că s-a declarat vinovat de a face...

Calendarul obligațiilor fiscale pentru octombrie 2024: Ce termene importante trebuie respectate de contribuabili

În luna octombrie 2024, contribuabilii trebuie să fie atenți la o serie de obligații fiscale, conform calendarului publicat de Agenția Națională de Administrare Fiscală...
Ultima oră
Pe aceeași temă