27.2 C
București
marți, 16 aprilie 2024
AcasăLifestyleSpectacol Masha și Ursul – regulament și acces public

Spectacol Masha și Ursul – regulament și acces public

Personajele din cel mai urmărit serial de desene animate rusesc, “Masha și Ursul”, se reîntorc pe scenele din România cu un nou spectacol live ce va călători, între 11 și 18 mai 2019, în Bacău (11 mai, Teatrul de Vară), București (12 mai, Sala Palatului) și Cluj (18 mai, Casa Studenților).Turneul în România este adus de Events (www.events.ro).

Pentru ca spectatorii să aibă parte de cea mai frumoasă experiență, îi rugăm să citească și să respecte următorul regulament, valabil pentru spectacolele din toate cele trei orașe. 

Spectacolul are durata de o oră și 20 de minute și este recomandat copiilor peste 2 ani iar copiii sub 2 ani au access gratuit.

Accesul va fi permis pe baza biletului valid, unei singure persoane, o singură dată.

Biletul în baza căruia se va face accesul va trebui păstrat pe toată durata concertului, spectatorii fiind rugați să aibă asupra lor și un act de identitate valid. Pentru siguranța publicului și buna desfășurare a evenimentului, participanții sunt de asemenea rugați să se supună controlului corporal amanunțit la cererea agenților de securitate.

Spectatorii sunt rugați să-și păstreze locurile/sectoarele în timpul concertului.

Biletul de intrare își pierde valabilitatea în momentul ieșirii din perimetrul sălii de spectacol.

Accesul publicului în incintă se va face începând cu ora 10:00 iar spectacolul va începe la ora 11:00.

Persoanele cu afecțiuni sau cu antecedente medicale personale sunt rugate să se înregistreze la cel mai apropiat Punct de Prim Ajutor și pot participa la eveniment numai cu însoțitor. Persoanelor care au probleme de ordin auditiv le sunt recomandate folosirea dopurilor de protecție pentru urechi.

Este interzis accesul cu brichete, obiecte contondente, arme, aparate foto/video profesionale. Este interzis consumul de substanțe periculoase, toxice sau halucinogene în incinta sălii de spectacol și a perimetrului acesteia.

Este interzisă folosirea injuriilor în incinta locației.

Sunt interzise introducerea sau afișarea inscripțiilor, bannerelor, pancardelor și a altor elemente vizuale care incita la discriminari de orice fel si violenta publica.

Este interzisa deteriorarea locatiei si aruncarea ambalajelor in spatiile neamenajate in acest scop.

Biletele la spectacolul „Masha și Ursul – O poveste cu detectivi” se pot cumpăra online, pe www.eventim.ro, dar și în rețeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone și rețeaua Carrefour, librăriile Humanitas, librăriile Cărtureşti și librăriile Diverta), sau de la casele de bilete ale sălilor unde se desfășoară spectacolul, astfel: 200 lei, 150 lei , 110 lei, 90 lei, 70 lei, 50 lei pentru București , 130 lei, 80 lei, 55 lei pentru Bacău și 110 lei, 80 lei pentru Cluj. Costurile biletelor diferă în funcție de poziționarea în sală.

Turneul este susținut de Kaufland România, din dorința de a oferi copiilor un spectacol de neuitat.

Partener: Aqua Carpatica.

Parteneri media: Magic FM, Kanal D, Minimax, România Liberă, Șapte Seri, Cațavencii, Ziare.com, Acasă, Eva, Copilul, Clopoțel, Sunt Părinte, Solonaria, Modern Dads, laurafrunză.com, I like Cluj.

Despre Events

Events este una dintre cele mai mari companii organizatoare de evenimente din România, a cărei  misiune este să aducă entertainmentul cât mai aproape de oameni. Din anul 2000, sloganul lor este “de neuitat” iar printre evenimentele care vor rămâne mereu în memoria spectatorilor se numără concertele The Rolling Stones, Linkin Park, Aerosmith și Leonard Cohen, Pink Martini spectacolele Cirque du Soleil sau Sensation.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 120 magazine în România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

 

Cele mai citite

Ciucă susține că România are o situație economică solidă, construită de guvernarea liberală, deși premierul și jumătate dintre miniștri sunt de la PSD

Nicolae Ciucă, președintele Senatului și al PNL, anunță că Agenția S&P a reconfirmat ratingul suveran al României și subliniază că decizia agenției de rating...

Partidul Democrat din Italia lansează un manifest pentru alegerile europene

Opoziția italiană încearcă din răsputeri să se impună într-un ciclu electoral în care partidele de dreapta aflate la putere în țară speră să obțină...

În timp ce PNL și PSD ar căuta un înlocuitor pentru Cîrstoiu, Sebastian Burduja își prezintă “Planul pentru București”

Sebastian Burduja, ministru al Energiei și președinte al filialei PNL București, își prezintă noua lui carte, care se intitulează "Planul pentru București". Sebastian Burduja vorbește...
Ultima oră
Pe aceeași temă