5.6 C
București
joi, 14 noiembrie 2024
AcasăLifestyleDyFashion - informații din culise oferite chiar de fondatori

DyFashion – informații din culise oferite chiar de fondatori

Cu siguranță shoppingul online atrage de la o zi la alta tot mai multe persoane. Afacerile de tip magazin online par să se dezvolte tot mai mult, iar acest lucru nu poate fi decât îmbucurător pentru clienți. La această regulă subscrie și DyFashion, un cunoscut magazin online care pune la dispoziția fashionistelor articole vestimentare și accesorii într-o gamă foarte diversificată de produse, disponibile la prețuri atractive.

Fondatorii – Dragoș și Irina Aipu – spun despre acest business că a pornit dintr-o idee comună, de a combina două pasiuni: computerul (n.r. Dragoș) și fashion-ul (n.r. Irina). Iată ce au avut de spus în legătură cu afacerea ale cărei baze au fost puse în 2012 și care a fost lansată pe piață în 2015.

Cum ați reușit într-un timp atât de scurt să obțineți succesul în online?

„Cred că ne-a ajutat foarte mult deschiderea tot mai mare pe care o au clienții către achiziția din mediul online. Dacă la începuturile comerțului electronic în România exista o oarecare reticență cu privire la cumpărăturile online, în prezent trendul se pare că e unul invers. Tot mai mulți sunt cei care preferă să cumpere din magazinele online, indiferent dacă este vorba de haine, bijuterii, accesorii sau produse de uz casnic. E mult mai simplu și mai comod.

Pe de altă parte, a fost vorba de o orientare constantă către nevoile publicului nostru. Provocarea de a completa un outfit, fie că este vorba de cele purtate zilnic ori la ocazii deosebite, este una cu care se confruntă orice fashionistă. Am încercat și se pare că am reușit să le venim în întâmpinare tot timpul cu soluțiile potrivite în materie de vestimentație” – declară Dragoș Aipu.

S-au schimbat obiectivele de la debutul business-ului până în prezent?

„De toate aspectele organizatorice ne-am ocupat din 2012 până în 2015, an în care am deschis și firma. Ne-am propus tot timpul obiective realiste, despre care eram conștienți că le puteam atinge. Desigur că targetul crește pe măsură ce evoluăm și că urmărim să ne creștem vânzările, însă obiectivele de bază sunt aceleași – să ne mulțumim clienții, să îi fidelizăm și să îi determinăm să ne recomande prin ceea ce avem de oferit.” – menționează fondatorii.

Cum ați reușit să păstrați interesul publicului de-a lungul timpului?

„Ne orientăm către nevoile clientelor noastre, punem preț pe calitate și căutăm mereu să le surprindem cu noutăți. De asemenea, încercăm să fim cât mai flexibili, să răspundem cât mai prompt solicitărilor, indiferent dacă este vorba de informații legate de produse, înlocuiri sau retururi ale acestora. În plus, săptămânal apar pe site noutăți, pentru ca cele aflate mereu în căutarea unor ținute deosebite să aibă de unde să aleagă, fără să se limiteze doar la ceea ce există deja în cadrul magazinului online.” – adaugă Irina și Dragoș Aipu.

Ceva previziuni pentru 2019 și câteva sfaturi pentru cei care sunt tentați să meargă pe această cale a business-ului online?

„Obiectivul nostru este să ne dezvoltăm continuu, să creștem de la an la an, iar acest lucru nu se va schimba. Aceasta trebuie să fie mentalitatea, chiar și pentru cei aflați la început de drum. Este nevoie însă și de responsabilitate, de dedicare, perseverență și implicare 100% pentru dezvoltarea business-ului. Asta înseamnă nu numai promovare, ci și orientare către nevoile clientului, monitorizare a trendurilor de pe piață și multe altele. Odată ce sunt respectate însă aceste principii, bazele sunt puse deja și obținerea succesului devine doar o problemă de timp.” – declară Dragoș și Irina Aipu, fondatorii DyFashion.ro.

De la o idee aparent destul de simplă, iată că s-a ajuns la un magazin online cu vânzări anuale de ordinul milioanelor de euro. DyFashion.ro mulțumește astăzi gusturile unui public vast, format din fashioniste declarate, dar și femei care vor să își reîmprospăteze garderoba cu articole vestimentare potrivite unor ocazii dintre cele mai diverse.

Cele mai citite

Românii își schimbă obiceiurile culturale: preferă festivalurile și obiectivele turistice, arată noul barometru de consum

Cel mai recent Barometru de Consum Cultural relevă o schimbare semnificativă în obiceiurile culturale ale românilor în 2023, aceștia preferând experiențele culturale în aer...

Investițiile străine în România cresc, dar numărul noilor companii cu capital străin scade semnificativ

Italia deține cel mai mare număr de firme (53.411) înregistrate în România Investițiile directe ale nerezidenților în România au totalizat 5,362 miliarde de euro în...

Marcel Ciolacu îi cere demisia lui Ioan Chirteș, președintele Comisiei pentru controlul SRI

Premierul Marcel Ciolacu îi cere miercuri demisia preşedintelui Comisiei pentru controlul SRI, Ioan Chirteş, după afirmaţiile sale privindu-l pe George Simion, el arătând că...
Ultima oră
Pe aceeași temă