DIGI lansează campania „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”

Luna Europeană a Diversității: DIGI lansează campania „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 21.05.2021 - 11:32

· Diversitate de origine, etnie, naționalitate - 36 de naționalități (română, maghiară, spaniolă, venezueleană, italiană, columbiană etc.);

· Diversitate generațională – angajați sub 30 de ani (23%), 30-50 de ani (64%), peste 50 de ani (13%);

· Diversitate de gen la nivelul industriei de comunicații electronice convergente (fixe și mobile) – 31% femei, 69% bărbați;

· Echitate în accesul genurilor la poziții manageriale și de decizie – 34% femei în poziții manageriale. România - ”campionul” reprezentativității genului feminin în rândurile managerilor – 40% din manageri sunt femei;

Grupul DIGI se alătură semnatarilor Cartei Diversității și campaniei Comisiei Europene „Luna Diversității” printr-o serie de acțiuni de sensibilizare a publicului și angajaților cu privire la incluziunea socială și egalitatea de șanse, sub deviza „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.

DIGI promovează în rândurile clienților, angajaților, partenerilor valorile unei culturi organizaționale bazate pe respect, empatie, profesionalism și încurajează comportamentele pro-diversitate prin acțiuni de comunicare, formare și informare prin intermediul propriei divizii media.

Potrivit informațiilor făcute publice de grup, în secțiunea nefinanciară din Raportul Anual 2020, mediul de lucru la DIGI este unul incluziv și multicultural, unde se încurajează diversitatea de gen, vârstă, naționalitate, origine, religie, capacitate de muncă etc. În cadrul grupului lucrează și colaborează femei (31 %) și bărbați (69%), tineri aflați la debutul în carieră (19-20 de ani) și seniori care au ales să lucreze chiar și după vârsta pensionării, dar și 50 de persoane cu dizabilități*.

"Industria telecomunicațiilor oferă unul dintre cele mai alerte și competitive medii de lucru. În consecință, concurența pentru a ocupa un post în acest sector de activitate este pe măsură. Prin campania lansată în luna diversității ne dorim să evidențiem grija pe care o avem pentru cea mai importantă resursă a noastră, #OameniiDigi, și să subliniem demersurile firești de a trata corect și nediscriminatoriu fiecare angajat, atât în procesul de recrutare, cât și pe întreg parcursul profesional, în cadrul companiei noastre. Grupul DIGI numără peste 14.600 de profesioniști în România și alți aproape 5.500 în Ungaria, Spania și Italia, recrutați exclusiv după criterii profesionale. Mediul de lucru este unul caracterizat de diversitate și colaborare, iar acest fapt este posibil mulțumită #OamenilorDigi care pun pe primul loc valori precum egalitatea, respectul, profesionalismul și empatia. La Digi, oferim mai mult decât un loc de muncă, împreună construind povești profesionale de succes. Conform strategiei ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) a Grupului, diversitatea contribuie la construirea unor relații de muncă durabile și sporește sentimentul de apartenență. Experiența noastră în managementul resurselor umane, în cei aproape 28 de ani de existență a companiei, ne demonstrează că diversitatea rămâne un element de atractivitate pentru tinerii candidați, care aleg să își înceapă cariera la DIGI, precum și o garanție a unui parcurs profesional solid, pentru talentele companiei", a declarat Camelia MARIA, Director Resurse Umane Digi | RCS & RDS.

 

Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi

Campania aduce în prim plan experiențe relevante ale angajaților, care ilustrează ideea de diversitate, iar astfel grupul DIGI prezintă o serie de „portrete”, transpunând în realitate principiile politicilor interne și eforturile echipei manageriale de a recunoaște, respecta și crea un mediu sigur de lucru pentru fiecare angajat.

În cadrul campaniei, această mini-serie de portrete ale angajaților, care subliniază ideea diversității de origine, etnie, gen, vârstă sau capacitate de muncă, va putea fi vizualizată, până la finalul lunii mai, pe pagina de Facebook a companiei sau pe canalul de YouTube.

În cei aproape 28 de ani de existență a companiei, mii de absolvenți ai școlilor și facultăților tehnice din România au îmbrățișat o carieră în domeniul IT&C, grație încrederii arătate de DIGI și proiectelor transformatoare pe care compania le-a pus la dispoziția acestora. Compania se bucură de un grad de retenție a celor care se alătură echipei #OamenilorDigi cu mult peste media din piață, întrucât, la DIGI, oportunitățile de dezvoltare profesională sunt variate, dată fiind structura foarte amplă și eterogenă a grupului. Astfel, DIGI integrează meserii în domeniul telecomunicațiilor, al construcțiilor civile, al tehnologiei informațiilor sau dezvoltării de aplicații și soft-uri, activități comerciale sau relații cu clienții, dar și meserii specifice producției de conținuturi audio-video și online, de la filmare și editare de imagine și sunet, la transmisiuni live audiovizuale și streaming. Prin această diversitate de activități, DIGI contribuie la dezvoltarea de meserii ale viitorului în comunicațiile electronice, IT&C și media.

 

Emisiuni, interviuri, dezbateri pe tema diversității și în divizia media a grupului

Întrucât universul complex al diversității se regăsește în fiecare domeniu de activitate, divizia media a Grupului DIGI susține și se implică activ în această campanie. Astfel, vor fi difuzate ediții speciale ale mai multor emisiuni în care se va discuta despre accesul persoanelor cu dizabilități la sportul de performanță, inclusiv alături de Carol-Eduard Novak, ministrul Tineretului și Sportului (la data de 24 mai, de la ora 15:00, pe Digi Sport 1).

La Digi24, realizatorii emisiunii La Volan vor dedica un reportaj mașinilor adaptate special pentru a putea fi conduse de către persoanele cu dizabilități (difuzată sâmbătă, 29 mai 2021, de la ora 12:30). Totodată, Digi24 va difuza și un interviu în exclusivitate cu doamna Helena Dalli, comisarul european pentru Egalitate, despre egalitatea de gen și impactul pandemiei asupra acesteia. Alte teme abordate de reporterul Digi24 Andreea Popa în conversația cu comisarul european pentru Egalitate vor fi: strategia UE pentru perioada 2020 – 2025, rolul angajatorilor în promovarea egalității de gen și problema diferenței de salarizare între femei și bărbați la nivelul Uniunii Europene.

 

Training dedicat și prezentări pe teme legate de incluziune și diversitate

O altă direcție de încurajare și promovare a incluziunii și echității în cadrul grupului o reprezintă acțiunile de formare și training. Prin webinarii dedicate, principiile enunțate în Carta Diversității, la care grupul a aderat în 2019, vor fi readuse în atenția angajaților grupului și dezbatute transparent.

În cadrul aceleiași campanii, o parte dintre managerii Grupului DIGI vor urma un modul de formare axat pe gestionarea diferențelor inter-generaționale, conceput de echipa de Învățare și Managementul performanței din cadrul departamentului Resurse Umane al grupului.

În calitate de semnatar al Cartei Diversității în România, grupul DIGI va participa la Forumul „Managementul diversității în organizații - realități, practici și deziderate”, cu o prezentare cu tema „Diversitatea resurselor umane în cadrul Grupului DIGI”.

*cifră valabilă pentru România

 

Despre Grupul DIGI

Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv în România, cu 55% cotă de piață pe fiecare dintre aceste segmente, potrivit datelor comunicate de autoritatea de reglementare ANCOM, la 30 iunie 2020. Totodată, grupul este unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia (doar ca Mobile Virtual Network Operator – MVNO – pe această piață). Compania deține cea mai modernă și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune.

În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.

 

 

 

Comentarii