Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

De ce sa alegi o agentie de marketing cu servicii complete?

Pe masura ce compania ta creste sau isi propune sa se dezvolte, este dificil sa fii la curent cu toate strategiile de marketing, relatii publice si promovare. In plus, ca si detinator al unei afaceri ai multe alte responsabilitati si sarcini.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 13.10.2020 - 15:03

De asemenea, este posibil sa nu detii bugetul necesar pentru a angaja oameni de marketing cu specializari diferite. Ai nevoie de o persoana care sa iti realizeze website-ul, de alta care sa scrie textele de promovare si comunicatele de presa, de o a treia care sa coordoneze campaniile de promovare. Iar lista poate continua.

O agentie de marketing full-service poate sa se ocupa de crearea de continut, gestionarea retelelor sociale, dezvoltarea de pagini web, conceperea unor elemente grafice. Acesta se poate vedea si ca o entitate ce cuprinde mai multe divizii: o agentie SEO, o agentie de publicitate Facebook, o agentie specializata Google Ads, o agentie de content writing, o agentie de web design – toate lucrand in interesul tau.

Atunci cand alegi echipa potrivita de specialisti, alegi sa economisesti timp, sa cheltuiesti mai putin si sa iti consolidezi brandul.

Exista, astfel, numeroase beneficii oferite o agentie de marketing cu servicii complete insa urmatoarele sunt considerate de antreprenori ca fiind de baza in luarea unei decizii de colaborare.

          1. O stategie de marketing bine pusa la punct si corect implementata creste sansele             unor rezultate exceptionale

Marketingul implica o serie de actiuni interdependente care, pentru a da rezultate, trebuie sa faca parte dintr-o strategie personalizata de promovare. In momentul in care alegi sa lucrezi cu o agentie de marketing full-service si nu cu specialisti independenti, beneficiezi de o strategie coerenta ce creste sansele de reusita.

Este important ca imaginea companiei in piata sa fie unitara, avand aceeasi politica de comunicare in toate mediile. O echipa are coloana vertebrala de la care sa plece, trimitand acelasi mesaj prin mijloace de comunicare diferite, membrii sai completandu-se si sustinandu-se reciproc.

Sa luam exemplul serviciilor de marketing on-line. Specialistii in SEO, Facebook Ads si Google Ads au, intotdeauna, aceleasi obiective, pe care le pun in aplicare prin tehnici diferite insa informatiile si concluziile fiecaruia pot reprezenta pentru ceilalti o sursa pretioasa de informatii si feedback din piata.

De asemenea, o agentie de marketing ce ofera servicii complete a lucrat deja cu companii din industrii diferite ceea ce inseamna ca are informatiile necesare pentru a realiza campanii integrate de promovare care sa asigure succesul companiei tale.

           2. Comunicarea se realizeaza mult mai simplu si rapid

In momentul in care lucrezi cu o echipa ce iti ofera servicii complete, in momentul in care este nevoie sa faci anumite schimbari, totul se poate implementa mult mai rapid deoarece nu este nevoie sa mai pierzi timp cautand un al treilea furnizorii. Membrii echipei conlucreaza astfel incat sa beneficiezi de o corelare perfecta a formei cu fondul.

In contextul in care ai nevoie sa realizezi o companie de promovare ce implica integrarea unor noi campuri sau pagini in site, nu trebuie sa apelezi tu la un programator, pierzand mult timp pentru a-i explica nevoia. Te bucuri doar de rezultate.

           3. Costurile sunt mai reduse iar investitia optimizata

Atunci cand alegi sa achizitionezi mai multe servicii de la o agentie de marketing full-service, beneficizi de preturi mai mici in comparatie cu cele pe care le-ai avea daca ai lucra cu furnizori diferiti pentru fiecare serviciu in parte. Bugetul economisit poate fi utilizat pentru promovare ceea ce conduce la o optimizare a sumei totale investite, maximizand rezultatele.

Nu trebuie sa uiti nici de faptul ca economisesti timp iar timpul inseamna bani.

           4. Rezultate sunt mai usor cuantificabile

O agentie de marketing ce iti ofera servicii complete te va ajuta sa ai o viziune generala asupra bugetului necesar, oferindu-ti, in acelasi timp, rapoarte detaliate privind utilizarea acestuia si rezultatele optinute. In acest fel, totul este transparent iar rezultatele mai usor cuantificabile. Stii in fiecare clipa ce s-a intamplat cu suma de bani alocata si cum a fost ea convertita.

În fond, așa cum spunea Jay Conrad Levinson, „marketing-ul nu este un eveniment ci un proces. Are un inceput, o continuare insa nu se termina niciodata. Il imbunatatesti, schimbi sau il opresti pentru un timp insa nu il poti finaliza.” Iar o agentie de marketing cu servicii complete va fi un ajutor de nadejde, pe termen scurt, mediu si lung, in conturarea strategiei optime de promovare pentru compania ta.

Comentarii