AcasăLifestyleAmenajarea camerei de hotel cu un minibar: 5 recomandări

Amenajarea camerei de hotel cu un minibar: 5 recomandări

Minibarul este  o dotare specifică unităților hoteliere, având rolul de a oferi clienților posibilitatea de a servi în cameră diferite băuturi și gustări păstrate le rece. Nu toate unitățile de cazare oferă o astfel de facilitate clienților, fiind vorba de o dotare specifică celor care au o clasificare de cel puțin 3 stele.

Dacă activezi în domeniul HoReCa sau ai de gând să începi o afacere în acest sector, îți prezentăm câteva aspecte de care să ții cont în amenajarea unei camere de hotel dotate cu un minibar.

Stilul de amenajare și dimensiunea camerei

Un frigider minibar pentru hotel trebuie să se încadreze perfect „în peisaj”, fără să iasă foarte mult în evidență, dar nici să treacă neobservat. De aceea, trebuie să ții cont de dimensiunea camerei atunci când alegi un astfel de aparat dar și de stilul de amenajare. Lesne de înțeles că pentru camerele single sau de dimensiuni mici trebuie să alegi un minibar pe măsură – cu o capacitate mai redusă și mai puțin voluminos – în timp ce apartamentele și camerele spațioase au nevoie de un minibar mare, cu o ofertă de produse mai variată.

În ceea ce privește stilul de amenajare, poți opta pentru un minibar cu design simplu, pentru o cameră în stil minimalist, sau unul cu aspect vintage, dacă ai ales acest stil pentru hotelul tău. Vei găsi numeroase modele pe piață, așa că nu va fi deloc dificil să le alegi pe cele mai potrivite, în concordanță cu dimensiunile camerelor și stilul de amenajare.

Nivelul de zgomot

O astfel de dotare menită să îmbunătățească nivelul de confort se poate dovedi o sursă de stres, din cauza zgomotului produs de motorul instalației de refrigerare. Cu un minibar gălăgios în cameră, clienților le va fi dificil să aibă un somn liniștit pe timpul nopții, iar zgomotul poate fi la fel de stresant și pentru alte activității cum ar fi cititul sau privitul la televizor.

Așadar, este de preferat să alegi aparate cât mai silențioase așa cum este minibarul pentru hotel absorbție 40 Eco, 38 litri, cu nivel de zgomot 0 db.

Accesibilitatea

Minibarul trebuie să fie amplasat la vedere într-un loc accesibil, fără însă a îngreuna accesul la alte facilități sau „a sta în drum”, determinând clienții să îl ocolească atunci când se mișcă prin cameră.

De preferat este ca acesta să fie instalat pe una din laturile camerei, sau sub o masă ori birou – dacă vrei să faci economie de spațiu.

De asemenea, poți opta pentru un minibar încorporat în mobilier, caz în care trebuie să aduci la cunoștința clienților existența unei astfel de dotări, care e mai greu de observat la prima vedere.

Nu în ultimul rând, poți oferi clienților o facilitate în plus prin achiziția unui pachet minibar hotelier 38 litri + seif semi automat cu display, dându-le astfel și posibilitatea de a-și păstra în siguranță bunurile de valoare

Aprovizionarea cu produse

Cum spuneam, un minibar pune la dispoziția clienților o gamă variată de băuturi alcoolice și răcoritoare, alături de gustări, dulciuri și snack-uri. Produsele din minibar se verifică periodic, pentru că unele dintre ele au termen de valabilitate și trebuie să fie înlocuite dacă acesta se apropie de data expirării.

Totodată, trebuie să fie verificate și sticlele cu băuturi pentru a te asigura că acestea sunt perfect sigilate, iar cele care au fost începute se înlocuiesc cu altele noi, atunci când camera este pregătită pentru alt client.

Lista de prețuri

Pentru a evita situațiile neplăcute, este important să aduci la cunoștința clienților că minibarul este un serviciu suplimentar, care nu este inclus în costul cazării, iar produsele disponibile sunt contra cost.

Poți face aceasta prin intermediul unei liste de prețuri care nu trebuie să lipsească din nicio cameră cu minibar și să se afle într-un loc vizibil. De asemenea, lista de prețuri poate fi lipită pe ușa minibarului sau pot fi aplicate etichete pe fiecare produs în parte.

Cu toate că  produsele din minibar sunt ceva mai scumpe, nu exagera cu prețurile, pentru că majoritatea clienților se vor lipsi de acest serviciu.

Sperăm că recomandările noastre ți-au fost de folos și că vor contribui la succesul afacerii tale  în domeniul hotelier.

Cele mai citite

Românii se pregătesc pentru Black Friday: 53% intenționează să facă cumpărături, dar bugetele sunt mai restrânse

Mai mult de jumătate dintre români (53%) își propun să profite de ofertele de Black Friday, însă, potrivit unui sondaj realizat de tbi bank,...

Pep Guardiola, optimist după eșecul surprinzător cu Sporting! „Iubesc această provocare, nu mă dau bătut”

Manchester City a fost învinsă categoric de Sporting Lisabona, cu scorul de 4-1, în etapa a patra din Liga Campionilor, în ciuda unei evoluții...

Real Madrid pe locul 17 în Liga Campionilor! Ancelotti neagă conflictul dintre Vinicius și Mbappe

Tehnicianul Carlo Ancelotti a abordat situația echipei sale, insistând că lipsa de coeziune defensivă este principala cauză a rezultatelor nesatisfăcătoare din acest sezon. Real Madrid...
Ultima oră
Pe aceeași temă