16.3 C
București
marți, 28 septembrie 2021

100 de ani de istorie Biofarm: Carmol duce tradiția mai departe

Pentru fiecare răceală zdravănă, mamele și bunicile noastre aveau o soluție unică de tratament: o frecție mai mult sau mai puțin blândă cu Carmol, chiar înainte de somn, să iasă boala din noi, cum auzeam adesea. Era soluția pe care o foloseau nu doar pentru copii, dar și pentru adulți transformând frecția într-un adevărat ritual: senzația de rece de la început, până la încălzirea zonei, era motiv de strâmbat din nas și chicoteli deopotrivă.

Carmol este primul produs lansat de Biofarm, unul dintre cei mai  longevivi producători români de medicamente. Într-un moment în care industria de medicamente era în plină dezvoltare la nivel mondial, specialiștii Biofarm își dovedeau priceperea și produceau, in anul 1928,   prima soluție împotriva simptomelor de gripă și răceală.

Acesta a fost doar începutul pentru Biofarm, care anul acesta împlinește 100 de ani de activitate neîntreruptă. Biofarm este într-un proces continuu de cercetare și inovare pentru a produce cele mai bune soluții de tratament, iar dovadă stau nu doar produsele dezvoltate în prima jumătate a acestui secol de activitate,  dar și cele lansate recent în categoriile emergente ale industriei cum ar fi laxative, anxiolitice, hepatice, balonare și antiflatulență, vitamine pentru copii sau durere în gât.

Lider de aproape un secol

Creat în atelierul de soluții pentru uz extern din cadrul Biofarm, Carmol  este și astăzi,  la mai bine de 90 de ani de la apariție, prezent în casele a milioane de români și pe buzele tuturor la orice episod de raceala sau gripa.

Dacă în trecut, răceala și gripa erau privite ca probleme uzuale, cărora oamenii le acordau o atenție limitată, de moment, astăzi, mediatizarea constantă a cazurilor de gripă și a riscurilor asociate a schimbat paradigma și a condus la teamă și totodată la precauție. Așa se face că avem întotdeauna în casă produse care să combată rapid manifestările neplăcute cauzate de gripă și răceală. Dintre acestea nu lipsește Carmol, produsul care definește categoria din care face parte, cea a soluțiilor topice, deținând o cotă de piață constanta  peste 90%.

O continuă evoluție

Carmol se identifică cu originile Biofarm și cu viziunea companiei, aceea de a păstra perfomanța și inovația la cel mai înalt nivel. O dovedește continua evoluție care îi descrie parcusul – Carmol ține pasul și se dezvoltă în acord cu provocările actuale, găsind mereu calea către noi și noi consumatori.

Pe lângă varianta de bază, Carmol Flu, care reprezintă 70% din vânzările brandului, Carmol a dezvoltat și alte extensii de linie precum Carmol Junior, remediul binecunoscut adaptat nevoilor copiilor, Carmol M, pentru ameliorarea contracturilor musculare sau Carmol Reumato, pentru ameliorarea durerilor articulare.

Au trecut mai bine de 90 de ani de la lansarea Carmol și 100 de ani de activitate continuă pentru compania cu sediul central în strada Logofătul Tăutu.  100 de ani în care misiunea Biofarm de a face bine s-a concretizat prin fiecare acțiune a companiei. 100 de ani de ani în care grija și responsabilitatea față de clienți au fost primordiale. 100 de ani de inovații constante. 100 de ani în care Biofarm a lansat sute de produse în peste 60 de arii terapeutice, multe dintre acestea și astăzi lideri în categoriile lor.

Ultima oră
Pe aceeași temă