Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a propus, în urma unor controale extinse la 19 puncte de lucru ale operatorului World Class România SRL din Capitală, închiderea unor puncte. Conform informațiilor furnizate de ANPC, comisarii de protecția consumatorilor au descoperit nereguli care au determinat propunerea de închidere temporară pentru o perioadă de 6 până la 12 luni pentru trei dintre locațiile operatorului.
Punctele de lucru propuse pentru închidere sunt situate în Calea 13 Septembrie nr. 90, sector 5, Str. Barbu Văcărescu nr. 164A, sector 2, şi Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 33A, sector 3.
În urma unui control riguros desfășurat miercuri, autoritățile de protecția consumatorilor au luat decizii ferme cu privire la operatorul World Class România SRL. Pe lângă propunerea de închidere temporară a trei locații pentru o perioadă de 6 până la 12 luni, comisarii au mai propus oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor la șapte alte locații.
Pe lângă aceste măsuri, au fost aplicate amenzi contravenționale în valoare totală de 116.500 lei, iar un avertisment a fost emis către operator. De asemenea, autoritățile au luat decizia de a opri temporar de la comercializare suplimente alimentare și produse textile neconforme, în valoare aproximativă de 6.000 de lei.
„A face sport nu ar trebui să implice şi riscuri neprevăzute. Parcă revine povestea pe care o auzeam în copilărie: „Îl spălăm sau facem altul?” În momentul în care te hotărăşti să deschizi noi locaţii, trebuie să te asiguri că primele nu au devenit ruină! Scuzele operatorului economic sunt de prisos! Iată că, în schimb, am câştigat un campionat: cel al dispreţului faţă de consumator!”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.
Reacția World Class România
„În urma închiderii temporare a unor cluburi World Class din Bucureşti, ca urmare a acţiunilor Corpului de Control al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, reţeaua de health & fitness World Class România doreşte să transmită publicului un mesaj clar şi transparent de angajament pentru respectarea tuturor normelor legale şi de asumare a responsabilităţii pentru remedierea oricăror deficienţe identificate. Colaborăm strâns cu autorităţile competente pentru a remedia rapid şi eficient toate aspectele care necesită intervenţie. Siguranţa, sănătatea şi satisfacţia membrilor noştri rămân priorităţile noastre principale, iar nevoile şi preocupările lor sunt în centrul tuturor eforturilor pe care le depunem, zi de zi, în cluburile noastre. Vom continua să colaborăm deschis şi transparent cu autorităţile în această privinţă şi să informăm publicul cu privire la situaţia fiecărui club”, se precizează în comunicat.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!