Elon Musk a numit-o oficial pe Linda Yaccarino, fost director executiv al NBCUniversal, în funcția de CEO al Twitter.
Yaccarino, cunoscută drept „ciocanul de catifea” în lumea publicității, potrivit Wall Street Journal, a demisionat vineri dimineață din funcția de președinte global al departamentului de publicitate și parteneriate la NBCUniversal, transmite Fox Business.
Ea îi va lua locul lui Musk peste șase săptămâni. Musk a condus platforma de când a cumpărat-o pentru 44 de miliarde de dolari în octombrie, deși a insistat că nu va deveni CEO permanent al acesteia.
CITEȘTE ȘI – Nou CEO pentru Twitter. Musk a făcut anunțul, este o ea și va începe în 6 săptămâni
Yaccarino a petrecut mai mult de un deceniu ca director la NBCUniversal și a ajutat la transformarea „ecosistemului video premium de 70 de miliarde de dolari”, potrivit gigantului media.
În calitate de președinte global al departamentului de publicitate și parteneriate, Yaccarino a fost responsabilă pentru monetizarea portofoliului de rețele liniare, platforme digitale și de streaming, parteneriate de distribuție și comerț și relații cu clienții, potrivit profilului său de pe LinkedIn.
De asemenea, ea a supravegheat toate vânzările de publicitate la nivel global, național și local, parteneriatele, marketingul, tehnologia publicitară, datele, măsurătorile, comerțul și inițiativele strategice.
Yaccarino a ajutat la lansarea serviciului de streaming cu suport publicitar, Peacock, și a creat parteneriate cu Apple News, BuzzFeed, Holler, ReachTV, Snapchat, Twitter și YouTube, într-un efort de a extinde amprenta digitală a companiei.
Echipa sa de 2.000 de persoane a generat peste 100 de miliarde de dolari în vânzări de publicitate de când s-a alăturat companiei, în 2011, potrivit profilului său.
Înainte de a lucra la NBCUniversal, Yaccarino a lucrat la compania globală de divertisment Turner timp de aproape două decenii.
Yaccarino, care are rădăcini adânci în industria publicitară, ar putea fi un pivot în viitorul Twitter.
Atragerea agenților de publicitate este esențială pentru Musk și Twitter, după ce mulți au fugit în primele luni de la preluarea platformei de socializare de către acesta, temându-se de prejudicii aduse mărcilor lor în haosul care a urmat.
Musk a declarat la sfârșitul lunii aprilie că advertiserii s-au întors, dar nu a oferit detalii.
Luna trecută, Yaccarino l-a intervievat pe Musk pe o scenă din Miami, în fața a sute de agenți de publicitate.
Interesul ei pentru industria media și de publicitate provine din perioada petrecută la Universitatea Penn State.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!