5.6 C
București
sâmbătă, 21 decembrie 2024
AcasăSocialEvenimentMinistrul Economiei: Brandurile românești trebuie aduse din nou în actualitate

Ministrul Economiei: Brandurile românești trebuie aduse din nou în actualitate

Demnitarul a vizitat standurile celor peste 90 de expozanți, aflați la Târgul IMM de la Sinaia

Ministrul Economiei a participat la deschiderea oficială a Târgului Întreprinderilor Mici și Mijlocii, de la Sinaia, eveniment care reunește antreprenori din industria ospitalității. Târgul are ca obiectiv facilitarea contactelor între întreprinzătorii din domeniul furnizării de bunuri și servicii și agenții economici care activează în sectorul HoReCa, scrie Agerpres.

„Știu că deja unii spun că pun prea multă pasiune, atunci când vorbesc despre noua gamă de produse de la SALROM, despre ceaiurile de la Plafar, despre toate realizările pe care le-a avut Ministerul Economiei, Anteprenoriatului și Turismului în revitalizarea acestor brand-uri, împreună cu echipele minunate care au lucrat în toată această perioadă. Da, dorința mea este de a aduce branduri românești din nou în actualitate, de a le revitalizata și de a reuși să aibă din nou profit operațional, de a fi împreună în toate târgurile și expozițiile internaționale. La fel se întâmplă cu toate aceste produse pe care dumneavoastră le vedeți la acest Târg. Eu vă invit să îi cunoașteți pe antreprenorii de aici, să îi sprijiniți, să cumpărați produse de la ei, să încheiem contracte bune și să putem oferi împreună, pe Valea Prahovei, un sejur de vis”, a declarat Ștefan-Radu Oprea.

Ministrul Economiei a subliniat că târgul dedicat industriei HORECA s-a bucurat de un adevărat succes atât anul trecut cât și anul acesta la Constanța, în debutul sezonului estival.

„Ne-am gândit de această dată să ne revedem aici, la Sinaia, pentru că suntem în preajma deschiderii sezonului de schi și pentru că pe Valea Prahovei și în toate stațiunile de schi vor veni foarte mulți turiști. Știm că este nevoie de cele mai bune produse, fie că vorbim de hoteluri, fie că vorbim de pensiuni și am încercat să aducem aici, aproape de dumneavoastră, peste 94 de companii din toată țara, de la Iași, din Maramureș, din Timișoara, din întreaga țară, firme care au produse românești sau care importă produsele de care dumneavoastră aveți nevoie, astfel încât să le putem oferi turiștilor un sejur de neuitat. Vreau să scriem împreună povestea de succes a turismului românesc, o poveste care să fie spusă apoi de fiecare dintre noi prietenilor la o cafea bună și care să genereze noi și noi povești despre momentele memorabile petrecute în destinațiile turistice din România”, a mai declarat Oprea, la deschiderea Târgului de la Sinaia.

TIMM Sinaia 2024 se desfășoară în perioada 19-21 noiembrie 2024 și este organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, prin Agenția pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Turism Ploiești (AIMMT Ploiești), prin acordarea unui ajutor financiar de minimis pentru participanți. Acesta constă în asigurarea participării/prezenței gratuite la târg pentru aplicanții selectați în urma înscrierii electronice în cadrul programului, dar și a unei sume forfetare în valoare de 2.500 lei/beneficiar, pentru cheltuieli destinate deplasării și cazării participanților, condiționată de prezența zilnică la TIMM ediția 2024, pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului și de respectarea procedurii de implementare a programului.

Dana Macsim
Dana Macsimhttps://www.romanialibera.ro
Dana Macsim este o profesionistă experimentată în jurnalism și comunicare, cu o carieră diversificată în mass-media și educație. A fost editor și prezentator de știri la Realitatea Plus din București, rol pe care l-a ocupat din decembrie 2019 până în iulie 2024. Începând cu 1 iulie 2024, Dana s-a alăturat echipei România Liberă. Anterior, a lucrat la Prima tv, Național Tv, Profit.ro și Money Channel în aceleași funcții. Dana a fost coordonator de marketing și comunicare la TCE 3 Brazi Group și expert în comunicare la Agenția pentru Dezvoltare Regională – Nord-Est. De asemenea, a fost manager la Centrul pentru Artă și Cultură Neamț și copywriter la Opera Comică pentru Copii din București. Pe lângă activitatea în jurnalism, Dana a fost și este profesor de limba franceză și de limba și literatura română la diverse instituții de învățământ. Dana deține un master în Comunicare de la Universitatea din București și este traducător și interpret certificat pentru limba franceză.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă