Un spaţiu comercial care arată ca o bijuterie. Coriolan şi-a deschis propriul centru comercial, dedicat numai bijuteriilor de aur şi cu pietre preţioase. Clădirea are în total o suprafaţă de 310 mp, două etaje şi un design futurist, care aminteşte de colţurile unui diamant.
Toate spaţiile interioare sunt dedicate unor vitrine speciale, pentru a etala verighete şi inelele de logodnă -specialitatea casei, produse de Coriolan, dar şi alte tipuri de obiecte de aur, ale unor designeri celebri şi case internaţionale de bijuterii. La etaj, se află obiectele cele mai scumpe, decorate cu perle şi diamante.
Şi pentru ca lansarea noului show-room să fie şi mai spectaculoasă, bijutierul a gândit o campanie de promovare ca o declaraţie de dragoste, încercând astfel să-şi câştige clienţii:
„Iubite vizitator, ştii deja cum încep şi se termină toate basmele, ştii că iubirea adevărată nu are preţ, ştii ca soarele răsare şi apune în fiecare zi, pentru îndrăgostiţii din toată lumea. Ştii că nimic nu durează la fel de mult precum iubirea, că nimic nu e mai pur decât sufletele a doi îndrăgostiţi şi că nici un alt material nu e demn de a le fi simbol al sentimentelor lor decât aurul”, scrie pe pagina de Facebook a magazinului de bijuterii.
Rămâne de văzut dacă ieşenii vor aprecia acest mod inedit de a face afaceri.
Cine este Coriolan?
Coriolan este un producător român de bijuterii de aur, specializat pe realizarea de verighete şi inele de logodnă. Produsele ce poartă acest brand se vând în două showroom-uri proprii, în Bucureşti şi acum şi la Iaşi, dar sunt distribuite şi în alte 60 magazine din toată ţara.