În curând, veți putea comanda burgeri și cartofi prăjiți de la McDonald’s în metaverse și să vi se livreze la ușă în viața reală, scrie Euronews.
Gigantul fast-food a depus 10 cereri la US Patent and Trademark Office (USPTO) pe 4 februarie, acoperind atât McDonald’s, cât și McCafe pentru un restaurant virtual care să livreze mâncare în metaverse și în viața reală, în timp ce compania încearcă să se alăture realității virtuale.
CITEȘTE ȘI – Femeie violată în Metaverse! Nina Patel a fost agresată de patru avataruri. Ce s-a întâmplat de fapt
Aplicațiile acoperă „produse alimentare și băuturi virtuale”, inclusiv NFT-uri (jetoane nefungibile) „care operează un restaurant virtual online cu livrare la domiciliu”, precum și evenimente și servicii de divertisment cu mărci înregistrate sub mărcile McDonald’s și McCafe pentru „concerte virtuale”.
Avocatul de mărci comerciale Josh Gerben a postat un mesaj pe Twitter: „Vă petreceți timp în metaverse și vă este foame. Nu trebuie să dați jos căștile. Intri într-un McDonald’s și plasezi o comandă. Ajunge la ușa ta puțin mai târziu”.
El a declarat pentru Forbes că USPTO va aproba probabil mărcile comerciale, deși procesul de revizuire durează adesea opt până la nouă luni.
CITEȘTE ȘI – Facebook reacționează după ce o femeie a fost violată în Metaverse
McDonald’s nu este primul brand alimentar care a făcut pași în lumea virtuală. Pe 3 februarie, lanțul american de panificații Panera Bread a aplicat pentru „Paneraverse”. Similar cu McDonald’s, include NFT, servicii de divertisment virtuale și un program de recompensă virtual.
Pentru moment, metaversul este folosit în mare parte pentru jocuri și nu este încă pe deplin dezvoltat..
Companiile s-au aruncat în metavers de când Facebook a anunțat că va schimba numele companiei mamă în Meta în octombrie anul trecut, în conformitate cu viziunea sa pentru realitatea virtuală în care poți lucra și socializa.
Microsoft, Gucci, Walmart și Nike se numără printre mărcile care și-au anunțat planurile de a intra în metavers.
Urmărește România Liberă pe Facebook și Google News!