Muncitorii au scos luni semnul comercial „Arcadele de Aur” dintr-un restaurant McDonald’s, aflat la nord de Moscova.
Prima etapă a rebranding-ului punctelor de desfacere ale companiei de fast-food a început în Rusia la doar câteva zile după ce și-a anunțat planurile de ieșire de aici.
Cel mai mare lanț de burgeri din lume își vinde restaurantele din Rusia unuia dintre licențiații săi locali, care le va da o nouă denumire care nu a fost încă anunțată, încheind o perioadă de peste trei decenii în țară, conform Reuters.
Simbolul Arcadele de Aur al McDonald’s, de la Moscova, va rămâne împreună cu toate celelalte însemne comerciale
McDonald’s a declarat că își va păstra mărcile comerciale.
Arcadele de Aur galbene stăteau pe pământ în fața restaurantului din Khimki, un oraș de lângă Moscova. Nu era clar dacă lucrările de eliminare a siglei din alte sucursale din țară erau deja în derulare.
În martie, McDonald’s a decis să-și închidă restaurantele din țară, inclusiv locația din Piața Pușkin din centrul Moscovei, care fusese un simbol al capitalismului american înfloritor în ultimele clipe ale stingerii Uniunii Sovietice.
Plecarea McDonald’s este una dintre cele mai de răsunet de până acum, în opoziție cu ceea ce Rusia numește operațiunea sa specială în Ucraina vecină.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!