Casa de modă Dior l-a numit luni pe starul K-pop Jimin ambasador global al brandului, promovând această colaborare pe rețelele de socializare cu imagini ale cântărețului BTS în ținute sportive, concepute de Kim Jones, scrie Reuters.
Mișcarea vine în contextul în care casele europene de lux încearcă să profite de popularitatea globală a vedetelor K-pop, în special în rândul cumpărătorilor mai tineri.
De asemenea, marca deținută de LVMH a creat legături cu vedeta K-pop Jisoo, din trupa Blackpink, care atrage mulțimi de fani în delir la Paris atunci când aceasta participă la prezentările de podium ale mărcii.
Jimin, în vârstă de 27 de ani, al cărui nume complet este Park Ji-min, face parte din grupul BTS, format din șapte membri, care a stârnit o frenezie K-Pop la nivel mondial cu muzică antrenantă, optimistă și mișcări de dans, după debutul său în 2013.
Sud-coreenii au devenit cei mai mari cheltuitori din lume pe cap de locuitor pentru bunuri de lux personale, cheltuind în medie 325 de dolari pe an, potrivit analiștilor de la Morgan Stanley.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!