Să aştepţi mai mult de cinci minute şi 58 secunde la telefon când suni la un call center îţi atacă sănătatea, spus specialiştii britanici, potrivit Daily Mail.
Să suni la un call-center pentru informaţii sau să-ţi rezolvi diferite probleme a devenit un pericol.
Nivelul ridicat al stresului şi tensiunea arterială sunt responsabile pentru sănătate când aşteaptăm câteva minute bune la telefon. În plus, devenim şi mai stresaţi când suntem obligaţi să ascultăm o melodie care nu ne place, pusă automată până când operatorii răspund.
Un medic specializat în boli ale stresului susţine că astfel de situaţii provoacă şi dureri de stomac, iar unele persoane chiar se despart de partenerii lor.
Fenomenul a fost numit „lăcomie de viteză”, pentru că oamenii, în general, devin iritaţi când trebuie să aştepte la rând minute întregi. Iar asta „reflectă cererea noastră tot mai mare de gratificare instantanee şi acces la informaţii şi servicii”, au completat experţii.
67% dintre respondenţii la studiu au recunoscut că sunt supăraţi, frustraţi şi iritaţi când sunt obligaţi să aştepte prea mult. În plus, ei îşi fac o părere negativă despre compania la care apelează.
Sănătatea noastră are de suferit şi atunci când aşteptăm mai mult de şase minute să plătim produsele la supermarket şi când stăm 10 minute în staţia de autobuz.