6.8 C
București
duminică, 24 noiembrie 2024
AcasăGDPRIn industria auto tendința de a te muta în online vine natural...

In industria auto tendința de a te muta în online vine natural in zilele noastre (P)

În urmă cu 2 ani, puneam bazele unui proiect cu o mentalitate nouă în piața de accesorii și piese auto din România. Așa s-a născut www.vagauto.ro, primul magazin online specializat în comercializarea de accesorii și piese auto de pe plan local care se bazează pe documentarea amănunțită și temeinică a produselor, cu scopul cunoașterii și susținerii tuturor informațiilor importante, oferind astfel confortul achiziționării lor.

“Trăim vremuri interesante în care produsele dorite sunt la un click distanță!”, spune Ioan Dumitru unul dintre fondatorii vagauto.ro.

Cea mai grea parte în acest business a fost schimbarea mentalității marilor jucători din piața de accesorii și piese auto în relația cu online-ul. Am observat tendința unei limitări excesivă a pieței de accesorii și piese auto în online în detrimentul unui mecanism învechit de control prin magazine și service-uri auto. Abordarea diferită din ultima perioadă a dus la extinderea gamei de produse auto în online.

Am reușit să legăm colaborări cu branduri internaționale și totodată să rezolvăm problema continuității de comercializare a tuturor produselor din portofoliu. Investim constant în toate departamentele pentru o corelare eficientă, cu orientări clare de performanță.

“Analizăm permanent piața, tendințele și necesitățile clienților noștri pentru a putea oferi în continuare brand-uri consacrate la prețuri corecte, dar și produse calitative într-o piață destul de controlată de interese și marje de adaosuri nejustificate.”spune Ioan Dumitru.

Dorim să oferim clienților noștri posibilitatea de a alege singuri produsele, în funcție de review-uri, de prețurile produselor similare, dar și de bugetul disponibil, eliminând astfel așa zisă “consultanță specializată”, bazată mai mult pe interese de vânzare sau pe destocarea produselor existente.

Dorim să facem diferența oferind clienților noștri acces rapid la noile game de produse și tehnologii ale fiecărui producător.Ești performant când comercializezi cele mai căutate produse de sezon într-un raport de calitate/preț/stoc de neegalat.”,spune Ioan Dumitru.

Am dezvoltat o nouă abordare în piața online de accesorii și piese auto.VagAuto.ro este singurul magazin online care îți pune la dispoziție posibilitatea de a accesa prețul cel mai bun în momentul respectiv de căutare, în funcție de cel mai bun preț de achiziție și de promoțiile sau reducerile existente în acel moment, pentru fiecare produs în parte. De asemenea, oferim detalii complete despre produsele similare oferind clienților posibilitatea de a achiziționa rapid și sigur accesoriile auto care se încadrează în buget, dar și cele care sunt conforme nivelului de calitate așteptat.

Având experiență în vânzarea de accesorii și piese auto online, am reușit să dezvoltăm parteneriate puternice cu cei mai importanți distribuitori din această piață.Scopul principal este creșterea permanentă a comerțului electronic prin tranzacții realizate în mod direct, între companie și consumatorul final, sub cunoscută formă de e-commerce-B2C.

Un alt canal de vânzare speculat este Sistemul Electronic de Achizitii Publice – SEAP-ul, o platformă electronică care asigură transparența procesului și procedurilor de achiziții publice.

Planurile pentru următoarea perioadă se îndreaptă spre soluțiile de livrare cât mai calitative și convenabile, ridicarea personală a coletelor fără cost suplimentar dar și spre strategii personalizate și variate de fidelizare a clienților.

Pentru că ne apreciem clienții, am implementat la începutul acestui an sistemul de puncte de fidelitate. Punctele se oferă cadou pentru fiecare leu cheltuit pe vagauto.ro și pot fi folosite pentru a obține reduceri la cumpărături ulterioare.

Tot la începutul acestui an, printr-o colaborare reușită cu sendsms.ro, s-a implementat serviciul de notificare prin SMS. Clienții sunt informați în fiecare etapă a procesului de cumpărare (comandă preluată, pregătită, livrată), iar implementarea modulului de “Urmarire AWB” în site întărește acest serviciu. Am optimizat astfel activitatea echipei și am îmbunătățit fluxul informațional.

De asemenea, pentru a veni în ajutorul clienților, am implementat programul de plată în rate, fără dobândă, folosind cardurile agreate ale partenerilor noștri: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank și Alpha Bank.

  Piețele se schimbă într-un ritm foarte alert, iar clienții încep să nu mai fie interesați doar de calitate sau preț. Vor mai mult. Vor interacțiune. Ca atare, compania noastră a trecut la nivelul următor acordând atenție comportamentului și nevoilor clienților, iar investiția într-un Call Center performant reprezintă următoarea noastră prioritate.

O altă noutate, implementată doar de vagauto.ro, în acest segment de retail, constă în notificările push direct din browser-ul personal, care au rolul de a ține la curent clienții cu noutățile și ofertele magazinului online.

În viitorul apropiat avem în vedere dezvoltarea unor strategii de comunicare și ofertare neintruzive. Astfel, ne dorim că interacțiunea cu clientul să fie diferită față de majoritatea practicilor existente în prezent. Nu vom încerca să creem clientului impresia că are nevoie de un produs sau altul, ci vom analiza preferințele lui, istoricul lui de cumpărături, pentru a-i oferi produse și oferte personalizate, exact în momentul în care clientul, prin comportamentul lui de navigare, solicită acest lucru.

Cel mai important aspect pentru noi îl reprezintă echipă noastră, o echipă dinamică din care poți face oricând parte trimițându-ne CV-ul tău într-un e-mail la adresa: hr @ vagauto.ro. Suntem conștienți că obținerea rezultatelor bune se sprijină pe nivelul de dedicare și de coeziune al echipei.

Nu doar rezultatul este important pentru noi, ci modul în care se ajunge la acest rezultat, aspect care poate face diferența între succes și eșec.

Cele mai citite

Prezența la urne în primul tur al alegerilor prezidențiale: BEC publică date la anumite intervale

Conform deciziei BEC, informații despre prezența votului vor fi prezentate public astfel: Ora 9:30 – pentru situația de la ora 9:00; Ora 15:30 – pentru situația...

Anchetă Poliția Capitalei: Diana Şoşoacă a filmat în cabina de vot şi a publicat un buletin de vot modificat

Secția 6 Poliție a fost sesizată despre aceste fapte și a demarat verificări Poliţia Capitalei a demarat o anchetă, în urma unei sesizări privind un...

Alegerile prezidențiale 2024: Categoriile de români care nu pot vota

Românii sunt așteptați la urne în data de 24 noiembrie 2024, pentru primul tur al alegerilor prezidențiale, și pe 8 decembrie, pentru turul al...
Ultima oră
Pe aceeași temă