Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Românii încep să achiziţioneze vacanţe în ţară

Jumătate dintre români plănuieşte să-şi petreacă vacanţa din următoarea perioadă de vară în România, în contextul pandemiei de Covid-19. Tot contextul faptului că pleci în concediu este abordat acum incluzând securitatea la Covid-19.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

Actualizat: 26.06.2020 - 07:08

Cercetarea Hospitality Culture Institute şi Exact Business Solutions (HCI-EBS), evidenţiază că 52% dintre persoanele ce preferă să călătorească de obicei în ţară au educaţie ridicată, iar 48% medie.

Pe de altă parte, platforma BenefitOnline.ro arată că bugetele companiilor la achiziţia de carduri-cadou şi tichete-cadou se vor dubla, faţă de începutul anului. Valoarea medie a unui card sau tichet-cadou e de 150 de lei, la fiecare angajat cu copil minor.

Tichetele de masă, cadourile, vacanţele, transportul şi pensiile private sunt beneficiile cele mai cerute în iunie, de angajaţii români, arată BenefitOnline.ro.

53% dintre românii care călătoresc mai des în ţară decât în străinătate câştigă mai puţin de 4.000 de lei venituri medii / gospodărie, arată cercetarea HCI-EBS.

33% dintre aceştia sunt angajaţi, 29% experţi / specializaţi în anumite domenii, iar acelaşi procent nu lucrează: sunt în şomaj sau concediu post-natal. 35% dintre respondenţi încă nu şi-au planificat zilele libere şi 15% vor să-şi facă vacanţa în străinătate, în timp ce 7% nu vor avea concediu sau îl vor petrece acasă.

Dintre românii ce preferă vacanţele în ţară, 63% preferă city-break-urile, dintre care 33% de două ori pe an, iar 30% o dată la două - trei luni. 40% dintre români alocă, într-o destinaţie locală, 501 - 1.000 lei/persoană, iar 34% sub 500 de lei/persoană pe un city break. Printre destinaţiile autohtone preferate de români: Braşov, Constanţa sau Cluj.

 

Totul, prin prisma Covid

”Covid-19 a influenţat aproape fiecare aspect al vieţii de zi cu zi, iar modul în care angajaţii îşi aleg beneficiile extrasalariale nu face excepţie”, arată BenefitOnline.ro, pe de altă parte. Inclusiv în felul cum se fac aceste achiziţii de concedii. Şi nu doar atât.

Inclusiv modul de transport este influenţat de pandemie: conform HCI-EBS, 64% dintre români preferă să meargă în concediu cu maşina personală şi numai 13% cu trenul.

Totuşi, aproape o treime dintre turiştii locali (31%) care călătoresc în România preferă încă să se cazeze într-o locaţie informală (adică la o gazdă), iar 45% aleg să plătească doar cazarea.

Comentarii

loading...