9.9 C
București
miercuri, 23 octombrie 2024
AcasăEconomiePlăţile online cu cardul au crescut în aprilie cu 50%

Plăţile online cu cardul au crescut în aprilie cu 50%

În general, sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19, a anunţat Visa România.

”Plăţile online cu carduri Visa au crescut cu peste 50% în aprilie 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19.

Această perioadă a accelerat trecerea către mediul digital, multe companii fiind nevoite să îşi desfăşoare activitatea online pentru a-şi menţine afacerea pe linia de plutire, iar măsurile de siguranţă împotriva Covid-19 au influenţat comportamentul de plată al consumatorilor”, a anunţat compania.

Astfel, există o preferinţă din ce în ce mai mare pentru plăţile contactless şi mobile, precum şi o trecere la online.

”Cumpărăturile online şi acceptarea plăţilor fără numerar nu mai sunt doar un avantaj, ci şi o necesitate în contextul actual marcat de atâtea restricţii impuse din cauza COVID-19.

Asistăm la o schimbare reală în comportamentul consumatorilor, dat fiind că aproape unu din şapte deţinători de carduri Visa din România care nu obişnuiau să facă plăţi online a achiziţionat pentru prima dată cu cardul bunuri sau servicii de pe internet după declanşarea pandemiei de coronavirus”, a declarat Elena Ungureanu, country manager Visa în România.

Reprezentanţii companiei spun că, deşi shoppingul online s-a dezvoltat constant în România în ultimii ani, există în mod clar mai mult loc pentru creştere, având în vedere că doar 29% dintre utilizatorii de internet din România au făcut cumpărături online anul trecut, spre deosebire de media europeană de 67%, conform datelor Eurostat.

”Consumatorii români apreciază din ce în ce mai mult avantajul de a putea face cumpărături oricând şi de oriunde, de a avea acces la o gamă mai largă de produse şi de a compara preţurile.

Cele mai mari creşteri ale tranzacţiilor online pot fi observate în cazul aprovizionării şi amenajării locuinţei, unde valoarea plăţilor online a crescut de aproape 10 ori, în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor, al magazinelor de îmbrăcăminte şi accesorii care au înregistrat creşteri de aproape 3 ori mai mari şi al plăţilor de utilităţi care aproape s-au dublat”, arată compania.

Cele mai citite

Andrii Kostin, procurorul general al Ucrainei, și-a dat demisia. Scandal de proporții privind recrutările

Andrii Kostin, procurorul general al Ucrainei, şi-a dat demisia după un scandal de proporţii ce vizează modul în care s-au făcut recrutările în armata...

Fete de 14 și 15 ani, agresate sexual de un bărbat de 68 de ani

Două minore de 14 și 15 ani au fost agresate sexual de către un bărbat de 68 de ani. Incidentul a avut loc în...

Israelul vrea ca SUA să o sprijine după ce va ataca Iranul

Ministrul israelian al Apărării Yoav Gallant a afirmat, marţi, în cursul unei întrevederi avute la Tel Aviv cu secretarul de stat american Antony Blinken...
Ultima oră
Pe aceeași temă