2.8 C
București
marți, 14 ianuarie 2025
AcasăEconomiePlăţile online cu cardul au crescut în aprilie cu 50%

Plăţile online cu cardul au crescut în aprilie cu 50%

În general, sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19, a anunţat Visa România.

”Plăţile online cu carduri Visa au crescut cu peste 50% în aprilie 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care sectorul comerţului electronic în România a înregistrat un avânt puternic după izbucnirea pandemiei de Covid-19.

Această perioadă a accelerat trecerea către mediul digital, multe companii fiind nevoite să îşi desfăşoare activitatea online pentru a-şi menţine afacerea pe linia de plutire, iar măsurile de siguranţă împotriva Covid-19 au influenţat comportamentul de plată al consumatorilor”, a anunţat compania.

Astfel, există o preferinţă din ce în ce mai mare pentru plăţile contactless şi mobile, precum şi o trecere la online.

”Cumpărăturile online şi acceptarea plăţilor fără numerar nu mai sunt doar un avantaj, ci şi o necesitate în contextul actual marcat de atâtea restricţii impuse din cauza COVID-19.

Asistăm la o schimbare reală în comportamentul consumatorilor, dat fiind că aproape unu din şapte deţinători de carduri Visa din România care nu obişnuiau să facă plăţi online a achiziţionat pentru prima dată cu cardul bunuri sau servicii de pe internet după declanşarea pandemiei de coronavirus”, a declarat Elena Ungureanu, country manager Visa în România.

Reprezentanţii companiei spun că, deşi shoppingul online s-a dezvoltat constant în România în ultimii ani, există în mod clar mai mult loc pentru creştere, având în vedere că doar 29% dintre utilizatorii de internet din România au făcut cumpărături online anul trecut, spre deosebire de media europeană de 67%, conform datelor Eurostat.

”Consumatorii români apreciază din ce în ce mai mult avantajul de a putea face cumpărături oricând şi de oriunde, de a avea acces la o gamă mai largă de produse şi de a compara preţurile.

Cele mai mari creşteri ale tranzacţiilor online pot fi observate în cazul aprovizionării şi amenajării locuinţei, unde valoarea plăţilor online a crescut de aproape 10 ori, în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor, al magazinelor de îmbrăcăminte şi accesorii care au înregistrat creşteri de aproape 3 ori mai mari şi al plăţilor de utilităţi care aproape s-au dublat”, arată compania.

Cele mai citite

Maia Sandu a convocat o ședință a Consiliului Suprem de Securitate (CSS) pentru situația din sectorul energetic

Președintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a convocat o ședință a Consiliului Suprem de Securitate (CSS) care va avea loc marți, 14 ianuarie, pentru a...

Steve Bannon vrea să-l înlăture pe Elon Musk din anturajul Casei Albe: Este cu adevărat un om rău

Unul dintre liderii mișcării MAGA a lui Donald Trump a jurat că îl va înlătura pe Elon Musk din anturajul Casei Albe, întrucât miliardarul...

Proteste în mai multe județe: Polițiștii au ieșit din nou în stradă, împotriva reducerilor salariale

Manifestările includ pichetarea sediilor instituțiilor, marșuri pe străzile orașelor și proteste organizate încă de dimineață Sute de polițiști din întreaga țară protestează față de reducerea...
Ultima oră
Pe aceeași temă