11.7 C
București
marți, 14 mai 2024
AcasăȘtirile zileiWizz Air a automatizat procesul de rambursare a clientilor afectați

Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a clientilor afectați

În timp ce procesul automat de rambursare pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate, Wizz Air face apel la agenţiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene. Wizz Air reasigură pasagerii că gestionarea cererilor şi rambursarea ”sunt o prioritate principală”.

Cele mai citite

Hezbollah: Locuitorii strămutați israelieni se pot întoarce acasă dacă se încheie războiul

Şeful grupării insurgente libaneze Hezbollah, Sayyed Hassan Nasrallah, a declarat luni că locuitorii din nordul Israelului care s-au refugiat în alte zone din ţară...

Guvernul va decide cum beneficiarii Programului Anghel Saligny ar putea depune documentele pentru finanțare și după iunie 2024

Guvernul urmează să discute în şedinţa de marţi o ordonanţă de urgenţă în baza căreia beneficiarii Programului Anghel Saligny vor putea depune documentele în...

Fostul avocat al lui Trump a depus mărturie în procesul cu Stormy Daniels

Michael Cohen, fostul avocat al lui Donald Trump, a compărut luni în calitate de martor-cheie la procesul fostului preşedinte al SUA pentru plăţi ascunse...
Ultima oră
Pe aceeași temă