Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Fostul ministru al Educaţiei Liviu Pop suspectează proiectul “România educată”

Fostul ministru al Educaţiei, Liviu Marian Pop, senator PSD, a susţinut, joi, că rezultatele proiectului “România educată”, finanţat din bani publici, au ”suspiciuni rezonabile de plagiat şi falsificare” şi l-a invitat pe Klaus Iohannis să verifice şi să comunice concluziile.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 06.12.2018 - 11:50

”Rezultatele proiectului <România educată>, finanţat din bani publici, au suspiciuni rezonabile de plagiat şi falsificare. Îl poftesc pe autointitulatul politruc K.W. Iohannis să verifice şi să comunice public concluziile”, a scris pe Facebook Liviu Marian Pop.

Printre propunerile raportului "România educată", lansat public miercuri de Klaus Iohannis, se numără reintroducerea tezelor unice naţionale, care să aibă pondere în admiterea la liceu. Preşedinţia aduce şi două concepte noi, la nivel de bacalaureat, respectiv BAC-ul aplicat şi licenţa profesională.

Programul "România Educată" propune măsuri până în anul 2030, precum o rata de promovare de cel puţin 80% a testării de la finalul educaţiei gimnaziale şi 75% cea de promovare a examenului de bacalaureat din totalul colectivităţii.

Totodată, programul vizează ca, până în anul 2030, cel puţin 30% dintre copiii de 0-3 ani să fie incluşi în educaţia ante-preşcolară, iar cel puţin 95% dintre copiii de 3-5 ani să fie incluşi în educaţia preşcolară, informează Administraţia Prezidenţială într-un comunicat de presă. Proiectul are ca ţinţă, până în 2030, clasarea în primele 30 de state de pe mapamond, în cadrul testelor PISA şi organizarea de politici ţintite spre reducerea numărului de instituţii de învăţământ cu rate de promovare mai mici de 50%.

Comentarii

loading...