Compania este cel mai mare operator local de profil, cu afaceri anuale de peste un miliard de lei
Contractul de furnizare a 2.000 de computere este estimat la 8 milioane de lei, fără TVA, scrie profit.ro. Ofertele vor fi deschise în a doua parte a lunii septembrie.
Modernizarea companiei este încă în proceduri. În primăvara anului trecut, fostul Ministru al Digitalizării, Sebastian Burduja, anunța o campanie de educație digitală, în parteneriat cu Poșta Română și Grupul Băncii Mondiale, care trebuia să se desfășoare în mediul rural. Factorii poștali urmau să învețe cum să-i familiarizeze pe cei din zone defavorizate cu site-ul ghiseul.ro, pentru a-și plăti mai ușor taxele și impozitele. După mai bine de un an, Poșta Română a transmis numărul poștașilor care au fost școliți, prin această campanie.
„În perioada mai-iulie 2023 a fost implementat un proiect-pilot în parteneriat cu Microsoft România și Crayon România care au pus la dispoziția Poștei Române două tablete și un training pe competențe digitale de nivel mediu pentru 4 salariați”, se arată în răspunsul oficial, cerut de jurnaliștii de la pressone.ro. Compania Națională Poșta Română are peste 24.000 salariați și o rețea teritorială de peste 5.600 de unități. Acționarii Poștei Române sunt Ministerul Cercetării Inovării și Digitalizării, cu 93,75% din acțiuni și Fondul Proprietatea, cu acțiuni în proporție de 6,25%.