LaDoiPași, cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, a sărbătorit la final de iunie inaugurarea a peste 2.400 de magazine, marcând un moment semnificativ în evoluția retailului românesc și european.
Magazinele LaDoiPași, răspândite în toate colțurile țării, inclusiv în mediul rural, reprezintă un concept inovator de comerț de proximitate susținut de METRO, care promovează flexibilitatea și adaptabilitatea la specificul local, spun reprezentanții francizei, conform G4Media.
Parteneriatul METRO – LaDoiPași a devenit un motor de creștere pentru afaceri, înregistrând doi ani consecutivi de creștere semnificativă cu două cifre. Deschiderea a 60 de magazine noi într-o singură zi arată dorința companiei de a se impune în piață și de a deveni un competitor rețelelor deja existente.
Camelia Oprea, Chief Financial Officer, a subliniat importanța acestui eveniment:
„Impactul economic și social pe care îl avem la nivel național, prin cele peste 2400 de magazine LaDoiPași, reflectă încrederea partenerilor noștri în capacitatea noastră de a contribui la succesul afacerilor lor. Mulțumesc fiecărui antreprenor LaDoiPași pentru colaborarea cu METRO. Împreună am construit cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România și suntem hotărâți să demonstrăm că viitorul este LaDoiPași!”
Această expansiune rapidă a rețelei de franciză nu doar că sprijină economia locală prin crearea de locuri de muncă și stimularea consumului în zone diverse, dar și consolidează poziția METRO în sectorul retailului, mai spun reprezentanții companiei.