CNN va tăia aproximativ 100 de posturi, ca parte a unui plan de restructurare a operațiunilor de știri și de consolidare a afacerilor digitale
Potrivit unui memoriu intern, transmis Reuters, CNN va fuziona echipele de colectare de știri și echipele de știri digitale, va investi în operațiuni video și va lansa produse de știri cu plată-per-vizionare, a spus CEO-ul CNN Worldwide, Mark Thompson.
„Clădim o afacere digitală de un miliard de dolari”
Mark Thompson, CEO CNN Worldwide
Thompson a trecut pe la New York Times și a fost directorul BBC. A preluat funcția de CEO al CNN în octombrie anul trecut, încercând să eficientizeze operațiunile rețelei și să crească vânzările, pentru a contracara scăderea audienței TV.
CNN va lansa un produs de abonament independent pentru CNN.com până la sfârșitul acestui an, primul dintr-o serie de oferte de abonament planificate, inclusiv una care se va concentra pe stilul de viață și conținutul caracteristic.
CNN va crea TV Future Lab, o unitate care va produce conținut pentru platforma de streaming Max și va împacheta conținutul TV CNN pentru canalele sale digitale. CNN, care este deținută de Warner Bros Discovery, a început să difuzeze conținut pe Max, încă de anul trecut.
Thompson a detaliat, de asemenea, câteva modificări ale fluxurilor de lucru editoriale ale CNN, inclusiv un proces centralizat de planificare și prezentare și un nou rol de „manager de poveste” pentru a gestiona toate aspectele unei povești de la început până la publicare sau difuzare.