Ministerul Turismului a lansat o campanie ambițioasă care prezintă India ca o destinație de nuntă de primă clasă la nivel mondial, transmite Indianexpress.
Oficialii au declarat că această campanie de turism are ca scop și deblocarea potențialului uriașului sector al nunților din India.
Pornind de la viziunea prim-ministrului Narendra Modi de a dezvolta turismul într-un mod diferit, ministerul a dezvăluit o „campanie ambițioasă menită să prezinte India ca o destinație de nuntă de prim rang pe scena globală”, potrivit unei declarații oficiale.
Această campanie are în vedere, de asemenea, explorarea unor căi cu un mare potențial, pentru ca turismul în India să atingă noi culmi, a declarat ministerul.
Aceasta urmărește să „extindă industria nunților din India, prin atragerea cuplurilor din întreaga lume pentru a se îmbarca într-o călătorie remarcabilă pentru a-și sărbători ziua specială în India”, a adăugat acesta.
La lansarea campaniei speciale, G Kishan Reddy, ministrul turismului al Uniunii, a declarat: „Astăzi marchează începutul unei călătorii remarcabile. O misiune de a poziționa India ca fiind întruchiparea destinațiilor de nuntă din întreaga lume”.
Un oficial de rang înalt din cadrul ministerului a declarat că această campanie a fost lansată în Mumbai.
„Odată cu lansarea acestei campanii, invit cuplurile din întreaga lume să exploreze încântătoarele destinații de nuntă de vis din incredibila noastră națiune”, a declarat ministrul.
Reddy a declarat că „abordarea de 360 de grade” a campaniei va „asigura că fiecare moment, de la primul ‘bună ziua’ până la ultimul ‘da’, este o dovadă a îmbrățișării calde și a bogatei moșteniri a Indiei”.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!