Blue Air anunță că nu garantează rambursarea banilor pe biletele anulate și condiționează eventualele despăgubiri de reluarea curselor și vânzarea companiei către un investitor privat.
Pasagerii cărora li s-au anulat curse, cel puțin până pe 10 octombrie, au primit opțiunea de reprogramare a cursei, rambursarea în portofelul electronic Blue Air cu bonus de 25 % sau rambursarea biletelor achiziționate.
În perioada 6 septembrie – 9 octombrie în care sunt anulate toate zborurile, 230.000 de pasageri sunt afectați, reprezentând aproximativ 77.000 de rezervări, anunță compania printr-un comunica transmis România Liberă.
Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziționate depinde esențial de reluarea operațiunilor și a activității de vânzare a Blue Air, mai anunță compania.
Toți pasagerii au fost notificați de anularea zborurilor și au primit 3 opțiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25%, din valoarea biletului achiziționat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor noștri) sau rambursarea biletelor achiziționate.
În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opțiune vor putea folosi sumele în vederea achiziționării de bilete imediat ce vom activa procesul de vânzare.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!