Comparativ cu noiembrie 2020, vieศile romรขnilor s-au รฎmbunฤtฤศit vizibil, aceศtia declarรขndu-se foarte mulศumiศi cu privire la starea lor de spirit, de la 70% รฎn noiembrie 2020 la 78% รฎn noiembrie 2021, aratฤ un studiu.
Cifrele oferite de Reveal Marketing Research
- รn aceastฤ lunฤ relaศiile sociale sunt prioritare pentru familiile tradiศionale (47%) ศi persoanele peste 40 de ani (49%) (sau: ocupฤ un loc central รฎn rรขndul familiilor tradiศionale (47%) ศi รฎn rรขndul persoanelor peste 40 de ani (49%)).
- La nivel naศional, teritoriul perfecศionฤrii este, รฎn aceastฤ lunฤ, unul dintre obiectivele milenialilor (5%)
- Luna aceasta, teritoriul stabilitฤศii se numฤrฤ printre motivatiile tinerilor profesioniศti (46%), o schimbare majorฤ faศฤ de lunile precedente cรขnd acest teritoriu se afla รฎn general รฎn motivaศiile pensionarilor.
Relaศia pe care o au cu familia ศi prietenii (de la 80% รฎn noiembrie 2020 la la 93% รฎn noiembrie 2021) dar ศi cu privire la starea de sฤnฤtate, respectiv condiศia fizicฤ actualฤ (de la 55% รฎn noiembrie 2020 la 64% รฎn noiembrie 2021). Aceste noi date ar putea indica faptul ca romรขnii s-au obiศnuit cu obstacolele specifice acestei perioade a pandemiei ศi denotฤ rezilienศฤ ศi putere de adaptare รฎn faศa greutฤศilor.
Evoluศia practicii economisirii รฎn rรขndul romรขnilor
La nivel naศional, 22% dintre romรขni declarฤ cฤ au suficienศi bani pentru cheltuielile zilnice ศi รฎศi permit deopotrivฤ sฤ economiseascฤ. Conform datelor obศinute, รฎn aceastฤ lunฤ romรขnii au economisit cel mai mult (20%) comparativ cu luna octombrie 2021 (12%) dar ศi cu noiembrie 2020 (13%), รฎnregistrรขndu-se astfel o creศtere de aproape 10% de la o lunฤ la alta.
Cheltuieli pe categorii de produse ศi segmente (naศional) NOIEMBRIE 2021:
Produsele ศi serviciile care faciliteazฤ fenomenul integrฤrii sociale sunt preferate รฎn aceastฤ lunฤ รฎn special de mileniali. Produsele cel mai achizitionate din aceasta categorie sunt parfumurile ศi cosmeticele (peste 30%). Produsele care satisfac nevoia fundamentalฤ a dezvoltฤrii personale ศi stimei de sine sunt preferate รฎn special de persoanele de peste 40 de ani. Cele mai achizitionate produse sunt cฤrศile (peste 20%) ศi accesoriile auto (peste 25%). Produsele aferente siguranศei ศi supravieศuirii sunt achiziศionate รฎn aceeaศi mฤsurฤ de toate segmentele.
Evoluศia prioritฤศilor รฎn rรขndul romรขnilor
รn aceastฤ lunฤ, pe primul loc รฎn topul motivaศiilor romรขnilor se aflฤ dorinศa de stabilitate, responsabilitate ศi credinศฤ, ce รฎnregistreazฤ o creศtere de aproximativ 10% faศฤ de luna octombrie.
Romรขnii simt nevoia de stabilitate รฎn aspectele vieศii de zi cu zi, motiv pentru care se รฎndreaptฤ ศi spre teritoriul relaศiilor sociale ศi al unitฤศii. Romรขnii รฎศi doresc stabilitate ศi unitate, iar aceste lucruri reies ศi din peisajul cheltuielilor acestora (cheltuie mai mult pe produse de baza si produse aferente integrฤrii sociale).