15.7 C
București
joi, 16 mai 2024
AcasăSpecialIsraelienii descoperă litoralul românesc

Israelienii descoperă litoralul românesc

Luni, la ora 22.00, pe Aeroportul ­Mihail Kogălniceanu din Constanţa va ateriza prima cursă charter pentru litoralul românesc cu turişti israelieni a Meshek Wings Tours Ltd, unul dintre primii 10 tour­operatori din Israel, operată de compania Blue AirPână la ora actuală, peste 1.000 de turişti israelieni au achiziţionat sejururi de 7 nopţi pentru staţiunea Mamaia de pe litoralul românesc, prin Meshek Wings Tours Ltd. Seria de chartere se va derula pe întreg parcursul sezonului estival. Gradul de ocupare pentru zborurile programate este de circa 80%.

“Dacă pe litoralul românesc va exista mai multă animaţie şi, evident, dacă turiştii noştri din acest an vor fi mulţumiţi de calitatea produsului, anul viitor vom organiza mai multe zboruri săptămânale către Constanţa. Riviera românească are potenţial, iar acest an va fi decisiv pentru atragerea pieţei israeliene”, a declarat ­Meidan Butnaru, director comercial al tour-operatorului.

Turiştii israelieni preferă hotelurile de 4 stele, cu piscină proprie şi modernizate sau noi, din staţiunea Mamaia şi din Mamaia Nord. Aceştia aleg servicii cu demipensiune şi, de asemenea, optează pentru hotelurile apropiate de plajă.

România, o necunoscută în Israel

La ora actuală România nu derulează o campanie puternică de promovare turistică în Israel, deşi acest stat are aproape un milion de vorbitori de limbă română şi un potenţial foarte mare ca piaţă emiţătoare. Destinaţia turistică România nu este încă foarte cunoscută în Israel, iar reprezentanţii tour-operatorului au realizat promovarea pe cont propriu. Potrivit lui Meidan Butnaru, atât autorităţile centrale, cât şi cele locale trebuie să înţeleagă importanţa unei pieţe-ţintă, aşa cum este şi Israelul, pentru litoralul românesc.

Bani și imagine

Incoming-ul, care reprezintă partea de turism receptor, este o formă de export şi poate sprijini atât economia, cât şi imaginea României. Turiştii de pe pieţele importante trebuie atraşi prin campanii de promovare, prin servicii de calitate şi corecte. Tour-operatorul israelian are în plan pentru 2014, de asemenea, aducerea a 3.500 de turişti pe programe tip city break pentru Bucureşti, iar pe litoral estimează un număr de 2.000 de turişti.

Israelienii se vor bronza de mâine pe plajele din Mamaia

Cele mai citite

Românii pot avea succes la Eurovision! Trebuie doar să demonstreze că au avut părinți de același sex: Decebal și Traian

România ar putea accede din nou cu succes în viitoarele finale din cadrul concursului Eurovision, poate chiar cu șanse la trofeu. Concurenții din țara...

Rețelele Politice ale lui Nicușor Dan: Influența USR în Primăria București

În mandatul lui Nicușor Dan ca primar al Capitalei, bucureștenii nu au avut parte de proiectele și investițiile necesare pentru rezolvarea problemelor locale. În...

WC-urile din curțile școlilor vor fi secții de votare, ca tot alegătorul să găsească o utilitate buletinului de vot

Ilustrație: Marian Avramescu Pentru a elimina preconcepțiile conform cărora toaletele din curțile unităților de învățământ preuniversitar fără canalizare nu sunt bune de nimic, Guvernul...
Ultima oră
Pe aceeași temă